۰ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
نان، صدرنشین تخلفات صنفی البرز

ایسنا نوشت: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در طرح ویژه نظارت نوروز ۹۸ که از اول بهمن ۹۷ تا ۱۵ فروردین ۹۸ انجام شد در میزان بازرسی‌ها، پرونده‌های متشکله و ارزش ریالی تخلفات، نانوایی‌ها در صدر جدول جای داشته‌اند.

سیامک آقایی گفت: در طرح ویژه نظارت نوروز ۹۸ تعداد ۱۳ هزار و ۴۶۸ بازرسی صورت گرفت که منجر به کشف دو هزار ۲۴۸ تخلف و تشکیل یک هزار و ۶۷۴ پرونده به ارزش ریالی یک هزار و ۷۷۷ میلیارد ریال شد.

آقایی درباره بیشترین تعداد بازرسی‌ها گفت: نان با دو هزار و ۶۶ مورد بازرسی، حبوبات شامل عدس، لوبیا، نخود، لپه و... با یک هزار و ۷۸۰ مورد بازرسی واقلام پروتئینی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ و ماهی با یک هزار و ۲۳۱ مورد بازرسی در صدر بازرسی‌های طرح ویژه نظارت نوروز ۹۸ جای داشتند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: نان با ۱۸۵ پرونده، بخش پوشاک، کیف و کفش با ۱۴۱ پرونده و حبوبات با ۱۲۸ پرونده بالاترین میزان پرونده های متشکله را به خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول درباره بالاترین تخلفات به لحاظ ارزش ریالی بیان کرد: نان با یک میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال، خدمات عمومی شامل قالیشویی، خشکشویی و... با یک میلیارد ۴۰۵ میلیون ریال و بخش پوشاک، کیف و کفش با یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال در صدر این جدول جای داشتند.

آقایی در پایان یادآور شد: شهروندان استان البرز می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم اجرای تعهدات، عدم انجام خدمات پس از فروش در دوره ضمانت، قاچاق و عرضه خارج از شبکه را به صورت شبانه‌روزی با سامانه ۱۲۴ در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه مطرح نمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1250260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =