۵ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
شکایت رحمتی از ۴۳ نفر!

خبرورزشی نوشت: سیدمهدی رحمتی، کاپیتان استقلال این روزها سکوت کرده است. او بعد از شهرآورد بیش از هر زمان دیگری تحت فشار بود.

خیلی‌ها در فضای مجازی برای رحمتی پیام‌هایی فرستادند. خیلی از این پیام‌ها هم تهدیدآمیز بود. بعضی از پیج‌های استقلالی هم به شدت علیه او موضع‌گیری کردند و مطالب تندی برایش نوشتند. بعضی از مسئولان سابق استقلال هم علیه این بازیکن چیزهایی به زبان آوردند. رحمتی در این بین از رفتار بعضی از بوقچی‌های قدیمی و فعلی استقلال هم شاکی بود. خبرهای رسیده از تیم حکایت از آن دارد که مهدی به صورت جدی خواهان برخورد با افرادی است که به او اتهام زده یا تهدیدش کرده‌اند. او از وکیل خود خواسته تمام پرونده‌ها را به صورت جدی در دادسرا پیگیری کند. یک فرد آگاه در استقلال فاش کرد او در مجموع از ۴۳ نفر شکایت کرده است. وکیل رحمتی هم به دادسرا رفته و در حال انجام تمام این شکایات است. در گذشته رحمتی از بعضی از چهره‌های ورزشی از جمله معینی و مهرداد میناوند هم شکایت کرده بود که در هر دو پرونده رضایت داد. 
مشکلی که برای رحمتی پیش آمده مشکلی است که برای همه ورزشی‌ها از جمله فوتبالی‌ها وجود دارد. خیلی‌ها در فضای مجازی علیه چهره‌ها بدون منبع مطالبی منتشر می‌کنند که خیلی وقت‌ها نادرست است. رحمتی هم اعتقاد دارد چیزهایی که توسط افراد مختلف بعد از شهرآورد منتشر شد دروغ بوده است.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1250451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =