واکنش بهنوش بختیاری به نام‌گذاری خیابانی به اسم محمدرضا شجریان/ عکس

بهنوش بختیاری نام‌گذاری خیابانی به نام محمدرضا شجریان را اتفاق پسندیده‌ای دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهنوش بختیاری در واکنش به نام‌گذاری خیابانی به اسم محمدرضا شجریان در تهران، در اینستاگرام نوشت: «اگر در تهران چنین اتفاقی افتاده، باید دست مریزاد گفت به فرهنگ اون منطقه که نام استاد بی بدیلی در آواز و انسانیت رو برای اولین بار روی خیابانی گذاشتند...شجریانها.....به گردن مردم حق دارن.»

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1250856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    1 1
    حق دارند.
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    2 4
    بیسوادی موج میزنه! مطمئنم سرجمع پنج تا تصنیف از شجریان گوش نداده. آواز که دریغ از یه دونه. باید دست مریزاد گفت به فرهنگ اون منطقه؟ ینی چی؟!!!منطقو شکافت جمله اش.
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    3 2
    درود بر شما نامگذاری یک خیابان بنام " استاد شجریان " در تهران ، نه تنها برای شخصیت کالایی چون ایشان زیاد نیست ! بلکه کمترین کار اینست که در هر مرکز استان و شهرهای بزرگ نام یک خیابان که متناسب با حرفه موسیقی و هنر است بنام ایشان نامگذاری شود ... فارغ از هر گونه نگاه حزبی و سیاسی ، استاد شجریان " نوک قله موسیقی اصیل ایرانی " است ... اگر این جایگاه برای معترضین مفهوم باشد ، این نامگذاری را تایید میکنند ... در غیراینصورت ؛ یا آن شخص معترض بی دانش است یا از روی غرض ورزی و تعصب سیاسی نظر داده ... زنده باد استاد شجریان نامگذاری خیابان در پایتخت بنام ایشان مبارک باد.