پیام تسلیت روحانی به مناسبت درگذشت شهادت‌گونه ۴ تن از کارشناسان بنیاد مسکن اردبیل

رئیس جمهوری در پیامی درگذشت شهادت گونه چهار تن از کارشناسان دلسوز و خدوم بنیاد مسکن استان اردبیل در حین ماموریت و خدمت به هموطنان عزیز سیل زده در استان لرستان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی درگذشت شهادت گونه چهار تن از کارشناسان دلسوز و خدوم بنیاد مسکن استان اردبیل در حین ماموریت و خدمت به هموطنان عزیز سیل زده در استان لرستان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: وقوع حادثه رانندگی برای چهار تن از کارشناسان دلسوز و خدوم بنیاد مسکن استان اردبیل، در حین ماموریت و خدمت به هموطنان عزیز سیل زده در استان لرستان و درگذشت شهادت گونه آقایان رضا حبوبی و مهدی صادق زاده، موجب تاثر و تالم فراوان شد.

این فرزندان غیور با داشتن سابقه درخشان در خدمت رسانی به مردم کشورمان در رخدادهای مشابه قبلی، نامی نیک و ماندگار از خود به یادگار گذاشتند.

اینجانب با قدردانی از خدمات ارزنده آنان از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان این حادثه علو درجات و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل دارم.

بی تردید یاد الهام بخش این شهیدان عرصه خدمت مانند دیگر شهدا گرانقدر همواره در خاطره جمعی ملت قدرشناس ایران خواهد درخشید.

۲۱۴۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1251643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    0 0
    این کلمات(شهادت گونه) از کجا وارد فرهنگ لغات شد؟