اختصاص اراضی جدید شهری برای بازسازی مناطق سیل‌زده

تسنیم نوشت: معاون وزیر راه و شهرسازی از تخصیص ۲۴ هکتار زمین برای آغاز بازسازی‌ها در پلدختر و خرم‌آباد خبر داد و گفت: بررسی‌های بیش‌تر برای تامین زمین در شهرهای زیر ۲۵هزار نفر توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود.

تخصیص زمین برای آغاز بازسازی‌ها در پلدختر و خرم‌آباد

علی نبیان با بیان این‌که در گام نخست 24 هکتار زمین برای آغاز بازسازی‌ها در پلدختر و خرم‌آباد به سیل‌زدگانی که واحدهای مسکونی خود را از دست داده‌اند تخصیص یافته است، اظهار کرد:‌دو قطعه زمین به مساحت 14 هکتار و 4 هکتار در پلدختر و همچنین یک قطعه زمین به مساحت 6 هکتار در خرم‌آباد برای احداث واحدهای مسکونی مردم سیل‌زده لرستان از سوی سازمان ملی زمین و مسکن تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: این اقدام حسب دستور دولت و بر اساس ابلاغ وزیر راه و شهرسازی و استاندار لرستان به سازمان ملی زمین و مسکن انجام گرفته و در جریان است.

وی با یادآوری این‌که زمین‌های مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی در اختیار بنیاد مسکن قرار گیرد، تصریح کرد:‌ هماهنگی‌های لازم با دیگر بخش‌های وزارتخانه از جمله معاونت مسکن و ساختمان  برای احداث واحدهای مسکونی در حال انجام است. علاوه بر این بررسی‌های بیشتر برای تامین زمین با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود و سعی وزارتخانه و در مجموع دولت آن است تا مردم سیل زده دچار چالش نشوند.

41231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1252067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =