امیر خان‌زادی: جبهه استکبار از نظامی به اقتصادی تغییر کرده است/ فریب لبخند شیاطین و استکبار جهانی را نخوریم

ایرنا نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه از چند سال پیش، جبهه مقاومت ملت ایران علیه استکبار جهانی از جبهه نظامی به اقتصادی تغییر کرده است تاکید کرد: امروز در جنگ اقتصادی، شکل جبهه ها تغییر کرده و خطوط مقدم اصلا مشخص و قابل شناسایی نیست

دریادار امیر 'حسین خان‌زادی' شنبه شب در آیین گرامیداشت جشن نیمه شعبان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن از کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین به عنوان نیروهای خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی یاد کرد و افزود: شما در لبه نخست این جنگ قرار دارید و مسئولیت سختی بر عهده دارید.در جنگ اقتصادی گلوله ها و چهره واقعی دشمن پیدا نیست اما نکته مهم این است که در این جنگ همه در کنار هم باشیم و وحدت کلمه را حفظ کنیم و بدانیم آن چیزی که رهبری برای همه ما تکلیف می کند باید در قالب وحدت کلمه شکل گیرد.

اقتصاد مقاومتی، راه مقابله با جنگ اقتصادی
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در جنگ اقتصادی، اقتصاد مقاومتی نقش کلیدی ایفا می کند و در کشوری مانند چین مرتبط کردن ظرفیت های فنی و اقتصادی شکل گرفته در این فضا با نیازهای ایران اسلامی بسیار حایز اهمیت است.

او گفت: شکل روابط دو کشور ایران و چین در ماه های گذشته تغییر قابل توجهی کرده و در آینده نقش کلیدی کارکنان این سفارت، تاثیر بیشتری خواهد داشت. فریب لبخند شیاطین و استکبار جهانی را نخوریم آنها در این عرصه با لبخند وارد می شوند و به دنبال جدا کردن ملت از بدنه نظام هستند.

نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس حماسه های بزرگی خلق کرد
دریادار خان‌زادی در ادامه با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به همه ارتشیان گفت: نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و در مبارزه با استکبار جهانی، در کنار سایر رزمندگان اسلام در دریا حماسه های بزرگی خلق کرده است.

او گفت در دوران دفاع مقدس، نیروی دریایی در دریا و عزیزان دیگری هم در زمین و هوا اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی از کشور جدا شود.

دریادار خان‌زادی به بخشی از رشادت های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدش اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هفتم آذرماه سال ۵۹ در شصت و هفتمین روز جنگ تحمیلی، کارنامه نیروی دریایی رژیم بعث عراق را در دریا به طور کامل بست و اولین و بزرگترین پیروزی ما در دوران دفاع مقدس در دریا روی داد.

وی ادامه داد: ارتش رژیم بعث که تلاش می کرد ظرف یک هفته بعد از اشغال خرمشهر، جشن پیروزی را در تهران برگزار کند به وسیله تکاوران نیروی دریایی و سایر عزیزانی که در خوزستان حضور داشتند با ۳۴ روز مقاومت، رژیم عراق را در خرمشهر متوقف کردند.

اسکورت ۱۰ هزار کشتی تجاری توسط نیروی دریایی
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به نقش نیروی دریایی در تامین نیازهای تجاری کشور اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی در دوران ۸ سال دوران دفاع مقدس، بیش از ۱۰ هزار کشتی تجاری را در دریا اسکوت کرد تا اقتصاد کشور بابت جابجایی کالا و نیازهای مردم دچار مشکل نشود.

دریادار خان‌زادی گفت: با همت نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس، اگرچه کمبودهایی بود اما مشکل اساسی ایجاد نشد و قحطی اتفاق نیفتاد.
 

۲۱۴۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1252069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =