دیدار استاندار چهارمحال وبختیاری با وزیر راه وشهرسازی

استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، نبود زیرساخت های راه و حمل و نقل را چالشی برای تحقق توسعه یافتگی این استان عنوان کرد و توسعه راه های استان را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال بختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی در دیدار با محمد اسلامی با قدردانی از خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه راه و شهرسازی اظهار داشت: گرچه طی سالهای اخیر با همت دولتمردان تحقق توسعه یافتگی این استان سرعت بیشتری به خود گرفته است اما همچنان با چالش جدی نبود زیرساخت های مناسب در حوزه راه مواجه هستیم.

وی ادامه داد: انتظار مردم این استان برای اتصال به شبکه ریلی کشور سالها به طول انجامیده و همچنان احداث خط راه آهن این استان در مراحل ابتدایی قرار دارد که انتظار می رود در این خصوص مساعدت بیشتری انجام گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در دیدار جداگانه با احمد اصغری مهر آبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر به مشکلات مسکن مهر منظریه شهرکرد و الهیه بروجن اشاره و رفع این مشکلات را خواستار شد، که در این نشست مقرر شدتا 30 میلیارد ریال اعتبار برای رفع کاستی های مسکن مهر استان تخصیص یابد.

همچنین در دیدار با مهران کفاش معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی، به بررسی مشکلات جاده ای استان پرداخته شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1252883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =