اهدای لوح قدرشناسی فرمانده ناجا به هم‌سنگران فرهنگی صداوسیمای چهارمحال و بختیاری

سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با ارسال لوح سپاس از مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: عملکرد رسانه استانی در پوشش رادیویی، تلویزیونی و خبری یادواره شهدای نیروی انتظامی و مدافع حرم چهارمحال و بختیاری، نشانگر، توانمندی، استعداد و نبوغ برنامه سازان رسانه استانی است.

سردار غلامزاده افزود: صدا و سیما، عشق و ارادت نیروی انتظامی به شهیدان و خانواده معظم آنان را به بهترین شکل ممکن منعکس کرد و آنچه در انعکاس این یادواره معنوی اتفاق افتاد، ارسال پیامی از سوی خانواده شهدا و دریافت آن توسط اقشار مختلف جامعه بود که این مهم با درایت و خردمندی کارکنان شبکه جهان بین امکان پذیر شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان هم در این نشست با اشاره به برگزاری موفق برنامه فرهنگی یادواره شهدای نیروی انتظامی و مدافع حرم چهارمحال و بختیاری گفت: طراحی، اجرا و بررسی بازخوردهای اجتماعی برنامه هایی از این دست باعث ایجاد همسویی بیش از پیش برنامه های فرهنگی بین صدا و سیما و نیروی انتظامی شد.

دکتر افشارنیا افزود: قدرشناسی نیروی انتظامی از برنامه سازان، تهیه کنندگان و مدیران صدا و سیمای استان برگرفته از روحیه ایثاری است که در این نهاد زبانزد است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تداوم تولید برنامه ها با رویکرد اجتماع محور بتوان در ثبات آرامش جامعه نقش ارزنده ای ایفا کرد و گام های مؤثری در این زمینه برداشت.

در پایان این نشست لوح سپاس از طرف فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مدیرکل صدا و سیمای استان اهدا شد.

۴۶
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1252969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =