بیش از ۸۰ درصد افراد در اردبیل کارت ملی هوشمند دریافت کردند

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: در این استان در صدور کارت ملی هوشمند فراتر از میانگین کشوری عمل شده و بیش از ۸۰ درصد افراد واجد شرایط کارت ملی هوشمند دریافت کردند.

 اسدالله حسن زاده افزود: کارت ملی هوشمند بدلیل ضریب امنیتی و بانکی در برخی از کشورها معتبر بوده و بعنوان کارت شناسایی معتبر می توان از آن استفاده کرد.

وی شفاف سازی را یکی از مهم ترین برنامه های دولت الکترونیک است که در استان اجرایی می شود و گفت: با پایان زمان مقرر برای صدور کارت ملی هوشمند همه خدمات ارائه شده به مردم ، نقل و انتقالات و امور بانکی به وسیله کارت ملی هوشمند انجام می شود.

حسن زاده افزود: افراد واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در صورت مراجعه به نشانی اینترنتی www.ncr.ir و ثبت نام در آنجا ، با هزینه کمتری می توانند کارت ملی خود را هوشمند کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل ادامه داد: شهروندان با شماره گیری # ۶۰۹۰ * ۴ * بر روی تلفن‌های همراه خود و بدون مراجعه به دفاتر و مراکز جمع آوری ثبت احوال، با وارد کردن کد ملی خود، از آخرین وضعیت صدور کارت هوشمند ملی مطلع شوند.

حسن زاده از شهروندانی که موفق به دریافت کارت ملی هوشمند نشده اند خواست به سایت www.ncr.ir یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

وی در زمینه صدور شناسنامه مکانیزه نیز اظهار داشت: با صدور شناسنامه مکانیزه در استان درصد جعل و سواستفاده از این شناسنامه ها به صفر رسیده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1254217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =