استعفای عضو شورای شهر خرم‌آباد از هیات رییسه

عضو شورای شهر خرم آباد در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر که در صحن شورا برگزار شد، اظهار داشت: ۲۰ ماه از خدمت‌گزاری به همشهریان گذشته و من از عملکرد خود رضایت ندارم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان و به نقل از یافته، سجاد بابایی با بیان اینکه باید خودخواهی را کنار بگذاریم، افزود: آقای رستمی نژاد شخصی دلسوز و مهربان است اما به‌عنوان رئیس شورا که نقش هماهنگ‌کننده دارد به عملکرد او اعتراض دارم.

عضو شورای شهر خرم‌آباد ادامه داد: ریاست شورا صرفاً برای هماهنگی و امضا نامه‌هایی است و هیچ‌گونه ارشدیتی بین اعضا وجود ندارد.

بابایی گفت: گاهی نامه نداریم اما تشکیل جلسه می‌دهیم! هم‌فکری بین اعضا نداریم، عدم توانایی در تقسیم‌کار بین اعضای شورا مشکلاتی را به وجود آورده است.

انتقاد از رییس شورا

عضو شورای شهر خرم‌آباد ادامه داد: یکی از فلسفه وجودی شورا ارباب‌رجوع است اما اکنون با نبود ارباب‌رجوع مواجهیم چراکه رئیس شورا دفترش را قفل کرده و با این کار نفس کار را از ما گرفته است.

بابایی افزود: امضا نکردن بسیاری از نامه‌ها و یا نصف‌نصف امضا کردن نامه‌های عادی شورا، مصاحبه‌هایی همانند انگلیسی صحبت کردن شما خطاب به ترامپ که سبب تذکر بسیاری از همشهریان شد ازجمله مشکلات رئیس شورا است.

وی بیان داشت: رئیس شورا می‌خواهد همه جلسات را برود و در یک ساعت برای این‌که در همه جلسات حاضر باشد در هر جلسه یک ربع حضور دارد؛ لکن این اقداماتشان شورا را پایین آورده است.

عضو شورای شهر خرم‌آباد تصریح کرد: هر دعوت‌نامه‌ای که برای رئیس شورا ارسال می‌شود ایشان احساس می‌کند که باید در تمام جلسات شرکت کند و به آنجا برود.

نبود تعامل با ادارات

بابایی همچنین از نداشتن تعامل شورا با ادارات نیز انتقاد کرد. قابل‌ذکر است سجاد بابایی پس از سخنرانی خود نامه استعفای خود از سمت منشی را به رئیس شورا تحویل داد و صندلی خود را ترک کرد و در کنار سایر اعضای شورا نشست.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1254556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =