۱ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
پارک‌های حاشیه شهر اردبیل باید ساماندهی شود

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: توسعه فضای سبز و پارکها اولویت شهرداری و شورای شهر است که در این زمینه سعی و تلاش بر این است تاساماندهی پارکهای حاشیه شهر در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شورای شهر اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تمام سعی و تلاش شورا بر این است تا فعالیت شورا پویا و فعال تر باشد.

علیرضا پوستی بیان کرد: عملکرد شورا نباید فقط در حوزه شهرداری باشد در حوزه هایی که به صورت خدمات شهری ارائه می شوند باید در شورا تصمیم گیری و نهایتاً در شهر اجرا شوند.

وی با اشاره به این موضوع که از جمله طرح های مهم در شورا کنترل پروژه های در حال اجرا با حضور معاونین و مدیران مناطق است گفت: تعویض ساختمان شورای شهر اردبیل از جمله این پروژه ها می باشد.

پوستی با اشاره به اینکه قالب کمیسیون های شورا فعالیت می کند، یادآور شد: تمام ۱۱ عضو شورا در این کمیسیون ها شرکت می کنند و کمیسیون زیباسازی و محیط شهری از بدو تشکیل شورا ۱۱ جلسه برگزار کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه کمیسیون فنی و عمرانی ۶۰ جلسه برگزار کرده است، گفت:در کمیسیون برنامه و بودجه مالی ۲۰۶ جلسه، کمیسیون خدمات شهری ۲۱ جلسه، کمیسیون ترافیک ۳۲ جلسه، کمیسیون ایثارگران ۸۶ جلسه برگزار شده است.

پوستی با اشاره به برنامه های حوزه بانوان عنوان کرد: در کمیسیون بانوان ۴ جلسه و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ۸۷ جلسه برگزار شده است.

پارک های حاشیه شهر باید ساماندهی شود

وی تصریح کرد: توسعه فضای سبز و پارکها اولویت شهرداری و شورای شهر است که در این زمینه سعی و تلاش بر این است تاساماندهی پارکهای حاشیه شهر در اولویت قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به بحث تولید کربن از زباله در حال بررسی است، عنوان کرد: اقدامات اولیه با سرمایه گذار پروژه انجام شده و با مشارکت شرکت و راه اندازی مرکز اطلاعات و فیبر نوری قرار است با همکاری شهرداری و با بودجه ۸۰ میلیارد ریال به مرحله اجرا برسد.

پوستی گفت: اتوبوسهای بی آر تی تصویب شده و به دنبال عقد قرارداد با سرمایه گذار هستیم که اگر نهایی شود پروژه را آغاز میکنیم‌.

پل قدس تا پایان سال به بهره برداری می رسد

رییس شورای شهر اردبیل گفت: عملیات اجرایی پل قدس به خوبی پیش می رود و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

علیرضا پوستی افزود: فاز اول پروژه در سال ۹۶ افتتاح شد و در حال حاضر هم این پل ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: هزینه های این پروژه تا ۲ برابر افزایش یافته بطوریکه برای تکمیل این پروژه ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار مد نظر بود که این میزان با توجه به افزایش قیمت مصالح به ۸۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1254932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =