طاهری: شفر یک استقلالی خوش‌قلب بود/ از فرهاد سوال بپرسید

مربی استقلال به جای فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از آن که فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال به نشست خبری نیامد، بیژن طاهری یکی از مربیان اسبق به خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا از وینفرد شفر تشکر کرد: «به خاطر زحماتی که برای استقلال کشید، از شفر متشکرم. وقتی که برای این تیم گذاشت و استقلالی به تمام معنا بود. او یک جنتلمن و مردی خوش قلب بود برایش آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم. فکر می‌کنم حالا هم در هتل اسپیناس باشد. در مورد تغییر سرمربی و اتفاقات در این چند روز فردا از مجیدی بپرسید. چرا که من در مورد بازی فردا به سوالات شما پاسخ می‌دهم.»

او درباره خط خوردن منشا از ترکیب استقلالی‌ها گفت: «در مشهد پس از این که ارنج تیم اعلام شد، او اعلام کرد که مریض است و نمی‌تواند بازی کند. اگر قبل از اعلام ارنج این موضوع را می‌گفت اتفاقی نمی‌افتاد ولی الان در اختیار باشگاه است. ما یک مجموعه بودیم و همیشه راجع به ارنج صحبت می‌کردیم ولی در نهایت خود آقای شفر تصمیم گیرنده بود.»

طاهری از شانس استقلال برای قهرمانی گفت: «دیگر قهرمانی دست ما نیست و زمانی هم که دست‌مان بود از آن استفاده نکردیم. اما تمام مجموعه تلاشش را می‌کند که سهمیه آسیایی بگیرد. اما به لطف خدا و بازیکنان سهمیه آسیایی را می‌گیریم. قرارداد من و نامداری در پایان فصل تمام می‌شود اما جزییات قرارداد مربیان خارجی را نمی‌دانم. آن‌ها هم مثل ما قرارداد دارند البته تصمیم با خودشان است. آن‌ها اخراج نشدند و با باشگاه قرارداد دارند.»

فرهاد مجیدی به دلیل جلسه فوری نشست خبری امروز را از دست داد.

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1255065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =