ادعای عجیب امیر قلعه‌نویی: رقبای ما بیش از ۱۰۰ میلیارد هزینه کرده‌اند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: رقبای ما از حمایت‌های بیرونی و داخلی برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: خدا را شاکریم که یک سه امتیاز خوب به دست آوردیم. ماشین‌سازی تبریز یکی از تیم‌های با برنامه لیگ است. آن‌ها چه در فاز دفاع و چه در فاز حمله خوب بودند. آن‌ها در دفاع نظم و انضباط خاصی داشتند. به مهاجری هم تبریک می‌گویم. ما در شروع بازی اصلاً خوب نبودیم که شاید به خاطر حساسیت بازی بود. اما بعد از گذشت دقایقی توانستیم بازی را در اختیار بگیریم. ما می‌دانستیم حریف در مرکز تجمع می‌کند به همین خاطر حملاتمان از کناره‌ها طراحی کردیم. دو گل زدیم و چندین و چند موقعیت از دست دادیم. در جایی باید از حداقل فرصت‌ها به گل برسیم اما فرصت‌هایمان از دست می‌رفت. در شرایطی که در اواخر لیگ هستیم نباید فرصت‌ها را از به راحتی از دست بدهیم. از تماشاگران ممنونم که امروز آمدند و ما را تشویق کردند. الان لیگ حساس است و خوشحالم با همه مسائل و فشارهای بیرونی امروز خوب بودیم.

وی افزود: سپاهان واقعاً در لیگ مظلوم است رفتارها را ببینید که چه کار می‌کنند. ما با یک سوم بودجه خیلی از تیم‌ها توانسته‌ایم رتبه دوم را در اختیار داشته باشیم که این دستاورد بزرگی برای سپاهان است. از تک تک بازیکنانم واقعاً ممنونم. ۲۰ سال است که مربی‌گری می‌کنم و این تیم بهترین تیم از نظر معرفتی است. وقتی لب خط هستم می‌بینم رگ بازیکنم به خاطر غیرت بیرون زده است. این بازی فینال فینال‌ها بود که ما در جدول مدعیان قهرمانی باقی ماندیم. ان‌شاءالله دو بازی آینده را هم بتوانیم به نحو احسن انجام دهیم.

وی درباره اینکه آیا اگر تیمش در دو بازی آینده به پیروزی برسد و قهرمان نشود چه اتفاقی رخ می‌دهد، گفت: سپاهان دو سه سال بود که شرایط خوبی نداشت و رقبای ما الان بالای ۱۰۰ میلیارد هزینه کرده‌اند و حمایت‌های بیرونی و داخلی دارند و هر جا می‌روند میزبان هستند. بازیکن و مربی‌شان چندین سال است که در تیم‌شان فعالیت می‌کنند. الان هم اگر شرایط سپاهان را بهبود بخشیدیم لطف خدا و اهل بیت بود.

۴۳ ۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    8 2
    تو خودت برای یک فصل 5 میلیارد گرفتی
    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
      0 2
      شما هم پرافتخارترین مربی تاریخ ایران شو، و هر تیمی رفتی، ببرش تو کورس قهرمانی حتی اگر سالهای قبل ته جدولی بوده باشد آنوقت با شما هم قرارداد میلیاردی میبندند
    • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
      2 0
      کدوم فصل و چه تیمی؟
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    6 2
    بازی با ماشین سازی بزرگترین گاوبندی قرن بود یه آدم نابینا هم تشخیص میداد چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟//
    • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
      0 2
      بازی با سایپا و اون گل مفت چطور؟ نکنه انتظار داشتی تیم پایین جدولی تو اصفهان برنده بشه؟
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    4 2
    این حرفها را می زند که اگر قهرمان هم نشد برای فصل بعد در سپاهان با دستمزد بیشتری قرارداد ببندد ! شما کار خودت را بکن چکار داری کدام تیم چقدر مخارجش بابت یک فصل بازی در لیگ برتر شده و یا فلان بازیکن چقدر گرفته ! این مسائل به مدیرعامل تیم یا سخنگوی باشگاه مربوط می شود .