رسانه کاربردی ترین ابزار ایجاد همبستگی است

فرماندار خرم آباد در آیین آغاز به کار پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد لرستان گفت: رسانه کاربردی ترین ابزار ایجاد همبستگی در جامعه است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، اسد عبداللهی در آیین آغاز به کار پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد لرستان که با حضور مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان،رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی خرم آباد و اصحاب رسانه و مطبوعات در سالن جلسات شماره ۲ این فرمانداری برگزار شد،گفت: در هر جامعه انسانی چهار گروه اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و سیاسی وجود دارد که افراد در قالب آن به خدمت رسانی مشغولند.

 وی افزود: زیر بنای توسعه در این چهار حوزه،فرهنگ است و تغییر در حوزه فرهنگ لازمه تغییر در سایر این حوزه هاست.

ارتباطات و اطلاع رسانی  بسیار مهم و کاربردی است

 فرماندار خرم آباد تصریح کرد: در حوزه فرهنگ نیز موضوع ارتباطات و اطلاع رسانی  بسیار مهم و کاربردی است که زمینه ساز ایجاد دانایی در جامعه می شود.

 عبداللهی با اشاره به نقش کاربردی رسانه ها در موضوع آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، تاکید کرد: همبستگی و وحدت در هر جامعه ای پیش شرط توسعه است و رسانه کاربردی ترین ابزار ایجاد همبستگی در جامعه به شمار می آید.

 وی اذعان داشت: یکی از مهمترین وظایف رسانه ها و مطبوعات،نقد سازنده و صادقانه است که کاملا با باور های دینی ما یعنی موضوع امر به معروف و نهی از منکر هم بپوشانی دارد.

 فرماندار خرم آباد تاکیدکرد: رسانه ها باید به این موضوع توجه داشته باشند که نقد در صورتی سازنده خواهد بود که صادقانه و با ادبیات درست بیان شود و در غیر این صورت کارکرد اصلی خود که همان اصلاح امور است را از دست خواهد داد.

اصلی ترین مشکل کشور در حوزه اقتصاد است

 عبداللهی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دست اندر کاران پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد لرستان،خاطر نشان ساخت: امروز اصلی ترین مشکل کشور در حوزه اقتصاد است و برای مقابله با آن باید دولت و مردم همسو و هماهنگ حرکت کنند که رسانه ها و مطبوعات در ایجاد این رویه،نقشی غیر قابل انکار را ایفا می کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =