۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
گروه صنعتی زر در مسیر توسعه

صبح امروز مصطفی پورمحمدی طی یک سفر یکروزه به استان البرز از مجموعه های تولیدی، دانش بنیان و طرح های توسعه گروه صنعتی و پژوهشی زر بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین، پور محمدی پس از بازدید از مجموعه زر اظهار کرد: من پیش از این طی یک بازدید از  گروه صنعتی و پژوهشی زر دیدن کرده بودم و در بازدید فعلی آنچه بیش از همه نظرم  را جلب کرد تحولی است که طی این سال ها در تولید رخ داده است. 

وی افزود: گروه صنعتی زر در مسیر توسعه است و این روند به خوبی قابل مشاهده است.

پور محمدی با اشاره به تاثیر نظارت دستگاه‌های قضایی بر پیشرفت بنگاه های اقتصادی، گفت:  تولیدکننده‌ها به توجه لازم، نیاز دارند. در این میان باید با اقدامات لازم از آنها بخواهیم پیشتاز این مسیر شوند. با اراده، تعلق خاطر و احساس وظیفه نسبت به تعهدات کشور و آینده فرزندان این کشور دست به دست یکدیگر دهیم و رسالت تاریخی خود را در این مقطع بزرگ و حساس انجام دهیم. 

وی تاکید کرد: تلاش قوه قضاییه بر این بوده که اعتماد سازی را در میان کارآفرینان تقویت کند و به کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی  اطمینان خاطر بیشتر دهد که دستگاه های نظارتی در کنارشان قرار دارند و نه تنها مانع فعالیت آنها نیستند که در سالم سازی مسیر آنها موثر خواهند بود. 

وی ادامه داد: نظارت در دستگاه‌های نظارتی باید به شکلی باشد که مانع فعالیت بنگاه های اقتصادی نشوند و در صورت بروز نقص و مشکل سعی کنند به حفظ روال سالم آنها کمک کنند.

پورمحمدی با بیان اهمیت ایجاد اصلاح ساختار در تمامی بخش‌های کشور، توضیح داد: باید در کشور به یک تفکر منطقی و عاقلانه برسیم و هر بخشی روی سازندگی بخش خود کار کند. مسئولین، تولید کننده و مصرف کننده هر کدام در اصلاح ساختار خود سهم بسزایی دارند. اما در این فرایند سهم مسئولین بیشتر است‌.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =