۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
بیرانوند: آرزوی یک تیم مطرح اروپایی را دارم

دروازه‌بان پرسپولیس اعتقاد دارد جنگیدن برای قهرمانی در سه جام بسیار دشوار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند فردا در دروازه پرسپولیس قرار می‌گیرد تا برای صعود سرخ‌ها از گروه دشوارشان بجنگد. او با حضور در نشست خبری پیش از بازی گفت: «این درست است که انتظارات از ما بالاست چون دو سال خوب داشتیم. وقتی به فینال آسیا رفتیم با پنجره بسته بود اما باز هم نتایج خوبی گرفتیم. مسلما امسال بازیکنان جدید و با کیفیت به ما اضافه شدند و انتظارات از ما بالاست.»

او درباره تجربه پوشیدن پیراهن پرسپولیس گفت: «زمانی که به پرسپولیس آمدم به این فکر کردم که به پرطرفدار ترین تیم آسیا آمدم. 2 سال خیلی خوب را در این تیم داشتم و 2 قهرمانی و 2 سوپرکاپ را کسب کردیم. به فینال آسیا رفتیم و نتایج خوبی گرفتیم. مسلما بعد از بازی‌های جام جهانی در روسیه پیشنهاداتی برای من آمد اما چون از لحاظ بازیکن تیم پرسپولیس در محرومیت بود و نمی توانست بازیکن بگیرد به همین دلیل با صحبت‌هایی که با برانکو کردم در نهایت در تیم ماندم. آرزوی رفتن به یک تیم مطرح اروپایی را همیشه دارم و الان با پرسپولیس قرارداد دارم و امیدوارم هر چه پیش می آید، خیر باشد.»

بیرانوند در نهایت گفت: «با همه احترامی که برای پاختاکور قائل هستم اما ما این تیم را آنالیز کردیم و با نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا هستیم.می دانیم که فردا بازی سختی خواهیم داشت اما با یک بازی خوب به دنبال گرفتن 3 امتیاز این بازی خواهیم بود.»

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پارسا IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    6 10
    شتر در خواب بیند پمبه دانه ه ه ه ه هر چند آرزو بر جوانان عیب .. هس یا نه ..
    • امیر IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
      0 0
      بازیکنای پرسپولیس عین شما نیستن عین علی کریمی و علی دایی و مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان و.... ایشالله علی بیرو هم به یه تیم بزرگ میره مکتب پرسپولیس عین شما نیس که بزرگترین اسطوره اش که مجیدیه از امارات اونور تر نرف
  • حامی IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    5 11
    دروازه بان بی تربیتی که محروم نمی شود،حرکت بازیکنان استقلال توی یه فیلم مبهم شد دلیلی برای دوماه محرومیتشان و حرکت های واضح این در دوبازی پیاپی هیچ محرومیتی برایش نداشته، وزیر پرسپولیسی نیست!...
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    2 9
    پیتر اشمایکل کی بودی تو
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    0 0
    با این سطح دروازبانی نباید انتظار داشته باشی.خروج هایت ضعیف است .روی ارسال ازجناحین ضعیف هستی