پیکر مادر شهیدان طهرانی‌مقدم در حرم عبدالعظیم(ع) آرام گرفت

ایرنا نوشت: پیکر مرحومه فاطمه دخت جلیلی، مادر شهیدان علی و حسن طهرانی‌مقدم، ظهر امروز (یکشنبه ۱۵ اردیبهشت) با حضور جمعی از مسئولان کشوری، لشکری و قشرهای مختلف مردم در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر مرحومه فاطمه‌دخت جلیلی، والده شهیدان علی و حسن طهرانی‌مقدم صبح امروز یکشنبه (۱۵ اردیبهشت) از درب منزل آن مرحوم واقع در کاشانک برگزار و پس از انتقال به شهرری با حضور مسئولان کشوری، لشکری و قشرهای مختلف مردم تشییع و پس از اقامه نماز در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) به خاک سپرده ‌شد.

همچنین مراسم بزرگداشت آن مرحوم از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ سه‌شنبه (۱۷ اردیبهشت) در مسجد امام صادق (ع) میدان فلسطین برگزار می‌شود.

مرحومه فاطمه‌دخت جلیلی که روز گذشته دعوت حق را لبیگ گفت، در طول عمر پربرکت خود، علی و حسن طهرانی‌مقدم را در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن تقدیم اسلام کرده بود.

شهید علی طهرانی‌مقدم، پسر کوچکتر این خانواده، مصادف با ظهر عاشورا در ۱۸ آبان سال ۱۳۵۹ و در حالی که تنها ۱۸ سال سن داشت در جبهه سوسنگرد به شهادت رسید و حسن طهرانی‌مقدم دیگر شهید نام‌آور این خانواده، پدر صنعت موشکی ایران است که ۲۱ آبان ۱۳۹۰ به شهادت رسید.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =