اسماعیل هنیه: متناسب با حملات صهیونیست‌ها واکنش نشان می‌دهیم

ایرنا نوشت: «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) یکشنبه شب در واکنش به حملات گسترده صهیونیست ها به نوار غزه و پاسخ کوبنده گروه های مقاومت گفت: شدت واکنش ما متناسب با میزان حملاتی است که صهیونیست ها به آن دست می زنند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، مقاومت دایره پاسخ به صهیونیست ها را نه تنها برای آغاز یک جنگ جدید بلکه برای کنترل حملات دشمن افزایش داده است.
هنیه افزود: دشمن در حال برنامه ریزی برای تشدید اوضاع است و با حمله به منازل مسکونی، مراکز دولتی و دست زدن به جنایت های متعدد می خواهد شرایط را بحرانی کند. رییس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: گروه های مقاومت فلسطین از تمامی امکانات خود برای دفاع از ملت فلسطین استفاده خواهد کرد.

هنیه تصریح کرد: کوتاهی صهیونیست ها برای اجرای تفاهمات و وقت کشی رژیم تل آویو موجی از نارضایتی در میان ساکنان غزه ایجاد کرده است.
رییس دفتر سیاسی حماس آتش بس با رژیم صهیونیستی را رد نکرد اما گفت: بازگشت به آرامش امکان پذیر است، اما حفظ آن مشروط به تعهد صهیونیست ها به آتش بس کامل خواهد بود.
هنیه اضافه کرد: باید توافقات صورت گرفته میان ما و اسرائیل که مربوط به زندگی شرافتمند ساکنان غزه است فورا اجرا شود و اسرائیل دست از محاصره و اشغالگری این باریکه به صورت فوری بردارد.

درهمین حال وزارت بهداشت فلسطین در اطلاعیه ای، آخرین شمار شهدای فلسطینی در نوار غزه را ۲۴ نفر و تعداد زخمی ها را ۱۵۴ تن اعلام کرد.
همچنین شمار کشته های رژیم غاصب اسرائیل در نتیجه شلیک موشک های مقاومت که در پاسخ به حملات بی امان ارتش تل آویو به نوار غزه و کشتار مردم این باریکه صورت گرفت، به چهار نفر رسیده است و ۴۱ تن نیز زخمی شدند. دور جدید درگیری میان گروه های مقاومت فلسطین با رژیم کودک کش صهیونیست از روز شنبه با حمله بالگردهای نظامی این رژیم به مناطق مسکونی غزه آغاز و با پاسخ کوبنده مقاومت ادامه دارد. 

۶۰۶۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    2 1
    خخخخخخخخخخخخ
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    1 1
    اين اقا فقط پيروزي مردم غزه را بنام خود مصادره ميكند
  • DE ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    0 0
    البته فکر کنم اسرائیل داره جواب حملات حزب الله رو میده.بعد یه سوال ؟؟؟؟؟چرا بهشون میگیم شهید؟؟؟فلسطینیها که همیشه نشون دادن چقدر ایرانی رو دوست دارن