تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض به اهالی فرهنگ و هنر سیل‌زده لرستان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صندوق اعتباری هنر مأموریت ویژه یاری به هنرمندان آسیب دیده از سیل استان لرستان را داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با سفر مدیرعامل صندوق  اعتباری هنر به لرستان؛ تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض به اهالی فرهنگ و هنرسیل زده لرستان اختصاص می یابد.
براساس دستور ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کاهش آلام هنرمندان سیل زده، سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر امروز یکشنبه ١٥اردیبهشت ماه به برای دیدار با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لرستان به این استان سفر می کند.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این خصوص گفت: متأسفانه حادثه تلخ سیل که در اولین روزهای بهار ٩٨ در استان های گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان موجب وارد آمدن خسارت سنگینی از نظر روحی و مالی به هموطنان عزیز ما وارد ساخت. ما نیز درصندوق اعتباری هنر نیز بنا بر وظیفه خود در حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور از روز نخست پیگیر وضعیت هنرمندان سیل زده در این استان ها بودیم.

نسبت به شناسایی هنرمندان آسیب دیده در این استان ها اقدام کردیم
سیدزاده افزود: با هماهنگی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به شناسایی هنرمندان آسیب دیده در این استان ها اقدام کردیم و سعی ما براین است کاری کنیم تا این هنرمندان بتوانند زودتر به زندگی و فعالیت عادی برگردند.
وی افزود: هیأت اعزامی صندوق  اعتباری هنر متشکل از مدیران  و کارشناسان این صندوق روز جمعه به استان لرستان سفر کردند و تا کنون با هنرمندان پلدختر و کوهدشت دیدار داشتند.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: براساس مأموریت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر رفع مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر مرتبط با سیل اخیر، تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض به این هنرمندان اختصاص می یابد. 
سیدزاده در پایان افزود: ما برای شناسایی هنرمندان سیل زده دست یاری خود را به سوی همه هنرمندان سراسر کشور دراز می کنیم  تا به کمک یکدیگر نسبت به شناسایی هنرمندان آسیب دیده و حمایت از آن ها هرچه سریعتر اقدام کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =