۰ نفر
۲۳ تیر ۱۳۸۸ - ۰۴:۵۸

نوازی برای استقلال حکم جلب گرفت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران فعالیت‌های استقلال را به حالت تعلیق در آورد.

کمیته انضباطی با ارسال نامه‌ای به استقلال اعلام کرد که این باشگاه به دلیل پرداخت نکردن طلب 60 میلیون‌تومانی محمد نوازی از هرگونه عقد قرارداد و فعالیت‌های دیگر محروم است. این محرومیت درحالی برای استقلال در نظر گرفته شده که مدیرعامل این باشگاه در کشور ترکیه به سر می‌برد. نوازی مدت‌هاست از استقلالی‌ها طلب دارد و حتی چند بار در این باشگاه حضور پیدا کرد ولی مسئولان استقلال حاضر به پرداخت طلب این بازیکن نشدند و در نهایت این موضوع باعث شد تا فعالیت باشگاه استقلال در حالت تعلیق قرار بگیرد.

نوازی در این باره می‌گوید: «من از این که فعالیت باشگاه استقلال تعلیق شده احساس خوبی ندارم و دوست نداشتم چنین اتفاقی بیفتد ولی به دنبال حقم بودم و در نهایت مجبور شدم که شکایت کنم. مسئولان استقلال هر روز مرا سر کار می‌گذاشتند و جواب روشنی نمی‌دادند و امروز و فردا کردن آنها باعث شد تا در نهایت چنین شرایطی به وجود بیاید.»

نوازی در ادامه می‌گوید: «متأسفانه آقای واعظ آشتیانی هیچ‌وقت جواب قانع‌کننده‌ای نداده است و فقط امروز و فردا می‌کرد. از موعد چک‌های من 9 و 11 ماه گذشته و بارها قرار شد که طلبم را پرداخت کنند ولی کوتاهی کردند.» نوازی ادامه می‌دهد:« من فقط به خاطر حقم شکایت کردم و چیز اضافه‌ای از باشگاه استقلال نخواستم و امیدوارم استقلالی‌ها از من ناراحت نشوند. مسئولان باشگاه فقط به فکر خودشان و آنهایی که در حال حاضر در این تیم بازی می‌کنند هستند و برایشان مهم نیست که دیگران از این باشگاه طلب دارند. من از لحاظ مالی شرایط خوبی نداشتم و حتی چند بار با آشتیانی و مباشری حرف زدم، با نفریه هم حرف زدم که به من گفت در مسافرت است و خواست که همچنان صبر کنم.»

البته تا پیش از تعلیق استقلال همه بازیکنان مورد نظرش را جذب کرده و آنها تنها در انتظار تمدید قرارداد با جباری هستند که در صورت توافق در روزهای آتی این قرارداد نهایی می‌شود اما چندی قبل وقتی بحث تعلیق فعالیت‌های تیم‌ها به دلیل بدهی‌هایشان مطرح شد، واعظ در نطقی تهدیدآمیز خطاب به رئیس کمیته انضباطی گفته بود: «با لفظ تعلیق برای خود دردسر نسازید چون لیگ ایران بدون استقلال و پرسپولیس معنا ندارد. کاری نکنید که مجبور شوید برای ماست‌مالی تصمیم اشتباه تان، باعث خنده مردم شوید.» حالا هم که مدیر استقلال در ایران نیست و این تیم فعلاً کاری برای ثبت قرارداد ندارد، این تعلیق موقت نمی‌تواند دردسر ساز شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 12575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =