بخشنامه‌های داخلی نباید مانع برای سرمایه‌گذار ایجاد کند

استاندار گفت : مسئولان اجرایی چهارمحال و بختیاری مراقب باشند با برخی بخشنامه ها و دستورالعمل های داخلی مشکل و مانع برای سرمایه گذاران ایجاد نکنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ،  اقبال عباسی  در نخستین نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: هیچکدام از وزارتخانه ها و یا سازمان های ملی حق ندارند با ارسال برخی بخشنامه ها و دستورالعمل های داخلی از فعالیت های قانونی در راستای توسعه جلوگیری کنند.

وی افزود: مسئولان اجرایی چهارمحال و بختیاری مراقب باشند با برخی بخشنامه ها و دستورالعمل های داخلی مشکل و مانع برای سرمایه گذاران ایجاد نکنند.

عباسی تصریح کرد: زمین مورد نیاز تمامی طرح های سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری باید از طریق قانونی و به قیمت کارشناسی محاسبه و در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

وی یادآور شد: در طرح های دارای چند متقاضی زمین از طریق فراخوان و شرکت در مزایده و در پروژه های دارای یک متقاضی زمین بدون برگزاری این مراحل واگذار شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مجوز راه اندازی مجتمع های بین راهی و گردشگری واقع در حریم شهرها و روستاها به ترتیب بر عهده ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

وی گفت: پس از صدور مجوز از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط بایستی مجوز ساخت و ساز از سوی شهرداری و یا دهیاری صادر و در اختیار متقاضی قرار داده شود.

عباسی تاکید کرد: برای جذب بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه گذاری در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری بایستی بوروکراسی اداری کاهش یابد و روند اقدامات مرتبط در این حوزه تسریع و تسهیل شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1257642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =