دیپلمات کهنه‌کار آلمانی: حکومت ایران توسط آمریکا تغییر نمی‌کند

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رادیو آلمان، نوشت: زیگمار گابریل گفت: ما همواره به اروپا و آمریکا تاکید می کردیم شما نخواهید توانست حکومت ایران را تغییر بدهید زیرا آنها مقاومت خواهند کرد.

زیگمار گابریل، وزیر امور خارجه سابق آلمان گفت: ما همواره به اروپا و آمریکا تاکید می کردیم شما نخواهید توانست حکومت ایران را تغییر بدهید زیرا آنها مقاومت خواهند کرد و اگر تردید ایجاد شود خروج از برجام را کلید می زنند.

گابریل در مصاحبه با رادیو آلمان افزود: ایران در برابر فشار حداکثری آمریکا، واکنشی حداقلی از خود نشان داده است و این را تحلیلگران آمریکایی هم معترفند.

وی گفت: اتحادیه اروپا باید از قبل سامانه ای را برای مبادلات تجاری با ایران ایجاد می کرد تا ایران بتواند در آن تجارت انجام دهد. اروپا باید هر چه سریعتر موضعی مشترک اتخاذ کند تا ایران بتواند امکان تجارت را بدست بیاورد.

64231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1258568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
    1 0
    برو بابا
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
    2 0
    هیس!! دیپلمات ها دروغ نمی گویند
  • دادخواه IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
    0 0
    امريكا دنبال كسب برگ برنده در انتخابات بعدي است اگر شروع مذاكرات باشد كه عاليست ولي كافي نيست و ما از مذاكرات هيچ سودي نمي بريم يعني تحريم ها كم نميشود و اگر نشود مذاكره بقدري تحريم و تحريك ميكند تاما خبطي بكنيم كه بتواند حمله اي به بما بكند و جنگي را شروع كند دقت كنيد از صدام باوجوديكه متحد روسيه بو.د هيچ ابايي نداشت تا چه رسد بما كه تنهاي تنها هستيم