۳ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
افشای جزییات تازه از قرارداد ویلموتس

ایسنا نوشت: سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک به زودی وارد تهران خواهد شد تا قرارداد سه ساله‌ای را برای هدایت تیم ملی با فدراسیون فوتبال ایران منعقد کند.

 مارک ویلموتس،سرمربی ۵۰ ساله نهایتاً ظرف روزهای آینده به تهران سفر خواهد کرد تا هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده بگیرد و جانشین کارلوس کی‌روش پرتغالی در تیم‌ ملی فوتبال ایران شود.

مدیر برنامه‌های این مربی بلژیکی در ترکیه دیداری با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران داشته است.

گفته می‌شود که سرمربی بلژیکی به کمتر از یک و نیم میلیون دلار به ازای هر سال برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران راضی نیست و قصد دارد دو دستیار هم با خود به تیم‌ ملی فوتبال ایران بیاورد. این یعنی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای سه سال حضور در تیم ملی ایران.

تیم ملی فوتبال ایران پنجمین تیم دوران مربیگری مارک ویلموتس محسوب خواهد شد. این سرمربی که سابقه هدایت شالکه را در بوندسلیگا آلمان در کارنامه خود دارد، یک سال هدایت سنت پرویدن را بر عهده گرفته است و در ادامه به عنوان دستیار در تیم‌ ملی بلژیک فعالیت کرد.

مارک ویلموتس چهار سال عهده دار تیم ملی بلژیک در جام‌های جهانی برزیل و یورو ۲۰۱۶ بود و آخرین بار نیز تیم‌ ملی فوتبال ساحل عاج را بر عهده گرفت.

به نظر می‌رسد مذاکرات دو طرف بر روی مبلغ قرارداد همچنان ادامه دارد و فدراسیون فوتبال ایران خواستار کاهش این مبلغ است.

به گزارش ایسنا، پرداخت حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به ویلموتس در طی سه سال و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور از مواردی است که باید درباره آن توضیح شفاف و روشنی داده شود و ضرورت پرداخت چنین پولی با دلایل مستند از سوی رئیس فدراسیون فوتبال به افکار عمومی بیان شود.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1259785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =