۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
عراق به جوسازی‌های آل‌خلیفه واکنش نشان داد

مهر نوشت: پس از اینکه وزارت خارجه بحرین از اتباع خود خواست که به عراق سفر نکنند و بحرینی هایی هم که در عراق هستند فورا از این کشور خارج شوند، پارلمان عراق واکنش دندان شکنی به آل خلیفه داد.

به گزارش النهرین، کمیته دفاع و امنیت پارلمان عراق واکنش دندان شکنی به بیانیه وزارت خارجه بحرین که درباره سفر به عراق به سبب اوضاع نامساعد هشدار داده و خواستار خروج بحرینی‌ها از عراق شده بود، نشان داد.

کریم علیوی عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق گفت: بحرین و برخی دیگر از کشورها در هر موضوعی تابع آمریکا هستند و هدف از این درخواست‌ها خدشه دار کردن وجهه عراق است و اینکه وانمود کنند که اوضاع امنیتی و سیاسی آن بی ثبات است که این نادرست است و اوضاع امنیتی عراق باثبات است.

وی افزود: اوضاع امنیتی در عراق باثبات و بسیار عالی است و از برخی کشورهای عربی بهتر است. نیروهای امنیتی بر اوضاع مسلط هستند و خطری خارجی‌ها را تهدید نمی‌کند.

310311
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1261503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
    0 0
    چه عجب حد اقل از خودشون دفاع کردن .....
  • FR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
    0 0
    واقعا تصمیم بحرین تمسخر امیز است چندی قبل نیز حاکمان رژیم تحت الحمایه سعودی در بحرین که با نیرنگ انگلیس از ایران جدا شده به ایران هشدار داده بود راجع به تنگه هرمز . دیپلماسی ما باید آنچنان قوی باشد که این کشور کوچک جرات بیان کلمات سخیف را نداشته باشد البته نشانه ضعف در حاکمان بحرین اشکار شده.