افتتاح ۲۷ پروژه در آذربایجان‌غربی هم‌زمان با سفر رییس‌جمهور

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در سفر حسن روحانی رییس جمهور کشورمان به استان ۲۷ پروژه از جمله چند پروژه ورزشی و حوزه نیرو با اعتبار بالغ بر ۴۴۶۵ میلیارد تومان افتتاح خواهدشد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی،محمدمهدی شهریاری با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رییس جمهور به استان گفت: در این سفر ۲۷ طرح و پروژه که مهم‌ترین آن ها پروژه سد کرم آباد است با ۴۴۶۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

وی به دیگر پروژه های افتتاحی استان در سفر رییس جمهور نیز اشاره کرد و گفت: در این سفر علاوه بر بهره‌برداری از سد کرم آباد پلدشت با ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار، چندین پروژه در بخش کشاورزی با ۴۳۹ میلیارد تومان اعتبار، چند پروژه مخابراتی با ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار و تعدادی پروژه ورزشی از جمله استادیوم ۶هزار نفری سلماس با مجموع ۵۷ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری خواهند رسید.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری های مناسب دولت تدبیر و امید در استان افزود: دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای شاخص های توسعه استان، سرمایه گذاری های بزرگی در آذربایجان غربی انجام داده است.

شهریاری اضافه کرد: از زمان آغاز بکار دولت تدبیر و امید تاکنون بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان در استان آذربایجان غربی از جمله ۶ هزار میلیارد تومان در بخش آب و خاک و ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در طرح های احیای دریاچه ارومیه سرمایه گذاری انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شخص رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید برای استان آذربایجان غربی اهمیت ویژه ای قائل هستند؛ بی تردید نوع نگاه دولت به استان، آینده ای درخشان را برای این استان به ارمغان خواهد آورد.

افتتاح و کلنگ زنی ۹ پروژه ورزشی

همزمان با سفر رییس جمهور به استان و با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ۶ پروژه ورزشی شامل ورزشگاه ۶۰۰۰نفری فوتبال سلماس، سالن تیراندازی شهداء و زورخانه پوریای ولی خوی، سالن چندمنظوره سرو ارومیه، سالن چندمنظوره و محوطه سازی و دیوارکشی فیرورق افتتاح خواهندشد.

همچنین عملیات اجرایی ۳ سالن ورزشی طبقاتی در شهرهای چالدران، سلماس و ماکو با اعتبار ۸۰میلیارد ریال و هر سالن در زیربنای ۹۰۰مترمربع و در ۲ طبقه کلنگ زنی خواهدشد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1261975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =