برگزاری اولین نمایشگاه «جمعیت» در دادگستری آبادان

رییس دادگستری آبادان از برگزاری اولین نمایشگاه «جمعیت» در این دادگستری با موضوعات ازدواج خبر داد.

سیروس محمدی زاده در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: موضوعات فرهنگی همواره جزو اهم برنامه‌های دادگستری آبادان بوده است و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کلیه اقدامات باید پیوست فرهنگی داشته باشد، کلیه برنامه‌های این دادگستری در این راستا اجرا می‌شود.
وی افزود: دادگستری آبادان با همکاری دانشکده علوم پزشکی این شهر به مناسبت سالگرد ابلاغیه رهبر معظم انقلاب در راستای افزایش نرخ باروری کلی، یک نمایشگاه با موضوع «تحکیم بنیان خانواده»، «پیامدهای طلاق»، «ترویج ازدواج سالم»، «فرزندآوری» و «پیامدهای تک فرزندی» برگزار کرد.
رییس دادگستری آبادان خاطرنشان کرد: موج آفرینی برای همکاری منسجم ملی در امر ازدواج، فرهنگ سازی در جهت ازدواج سالم و منطقی، اطلاع رسانی و افزایش آگاهی‌های مورد نیاز جوانان و والدین در موضوع ازدواج، هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از ازدواج جوانان، معرفی مراکز و موسسات و دستگاه‌های فعال در امر تولیدات فرهنگی ازدواج به جوانان و زمینه‌سازی جهت ارائه تسهیلات ارزان قیمت،  بخشی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
محمدی زاده به خدماتی که توسط این نمایشگاه ارائه می‌شود اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه خدمات مشاوره رایگان قبل و بعد از ازدواج، خدمات ارزان قیمت حوزه ازدواج، کتب و نرم افزارهای حوزه ازدواج و خانواده، معرفی فرهنگ بومی و محلی ازدواج، مشاوره‌های گروهی و کارشناسان با حضور اساتید برجسته، ازدواج سالم و دستگاه‌های مرتبط با حوزه ازدواج ارائه می‌شود.
وی در پایان بر ضرورت استفاده از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای رفع موانع ازدواج جوانان تاکید کرد و گفت: باید با فراهم کردن شرایط ازدواج آسان و پایدار شاهد تسهیل و افزایش ازدواج در بین جوانان باشیم.
46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1262740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =