مهران رجبی در لباس روحانیت به شبکه ۳ می‌آید/ عکس

مهران رجبی، عکسی از خود در نقش یک روحانی را منتشر کرد. این عکس مربوط به سریال «گیله‌وا» است که به‌زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «گیله‌وا» به کارگردانی اردلان عاشوری، نیمه دوم خرداد روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. داستان این سریال، در باره زندگی اجتماعی مردم در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ است و به نوعی روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص خطه گیلان در صد سال قبل خواهد بود.»

مهران رجبی، بازیگر سریال «گیله‌وا» که نقش یک روحانی را ایفا می‌کند، به همین بهانه عکسی از خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: «به‌زودی و بعد از مجموعه «برادر جان» از شبکه سه»

ستاره اسکندری، حمیدرضا پگاه، امیرحسین هاشمی، مهدی زمین‌پرداز، ستاره حسینی، بهروز شعیبی و ... از دیگر بازیگران این سریال هستند. 

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1263420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالکریم IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
    1 11
    یک هنرپیشه طنز در نقش یک روحانی؟ نظارتی بر این مسائل ظاهرا نیست . باید کسانی این نقوش را بازی کنند که هنرپیشه های ارزشی و جدی بوده و از یکسری تست ها عبور کرده باشند
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      0 0
      این نظر شما کاملا اشتباه است ... بازیگر بازیگر است و باید بتواند از عهده نقش بر آید ... هر چند مهران رجبی بازیگر درجه سه هم نیست و همه نقشهاش رو به یک شکل بازی میکنه و بهتر گفته بشه که اصلا بازی نمیکنه و فقط حرف با یک ریتم ثابت در همه فیلمها حرف میزنه ...!!! ضمنا شاید این سریال کلا طنز باشه !!!
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
      0 0
      نقوش رو خیییییلی خوب اومدی :))))