راهیابی ووشوکاران چهارمحال و بختیاری به مرحله دوم انتخابی تیم ملی

رئیس هیأت ووشو استان از راهیابی فاطمه نیکبخت در بخش ساندا، نیلوفر مختارپور در بخش تالو و احمد رحیمی در بخش ساندا به مرحله دوم اردو تیم ملی اعزامی به رقابت‌های آسیایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان،   نوربخش عسگری  افزود: نخستین مرحله از تمرینات آماده‌سازی تیم ملی ووشوی جوانان ایران در بخش دختران و پسران با حضور ۱۹ ووشوکار دختر و ۳۶ ووشوکار پسر آغاز شد که تا هفتم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این مسابقات، پسران تالوکار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان رقابت کرده و سانداکاران نیز در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان مبارزه می‌کنند.
عسگری عنوان کرد: در بخش دختران نیز رقابت‌ها در بخش ساندا در رده سنی جوانان و در بخش تالو در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.
رئیس هیأت ووشو چهارمحال و بخیتاری خاطرنشان کرد: تیم ووشوی جوانان ایران، خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند.
وی تاکید کرد: رقابت‌های قهرمانی آسیا در بازه زمانی بیست و پنجم مردادماه تا دوم شهریور ماه به میزبانی برونئی برگزار می‌شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1263532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =