۰ نفر
۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
سارق اموال سرقتی را اینترنتی می‌فروخت

ایسنا نوشت: رئیس کلانتری خزانه از دستگیری سارق لوازم خودرو که اقدام به فروش اموال در یکی از سایت‌های خرید و فروش اینترنتی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ چنگیز ایدون دراین باره گفت: از مدتی پیش تحقیقات مأموران تجسس این کلانتری نشان از شدت یافتن سرقت‌های لوازم خودرو در محدوده خزانه و محله‌های اطراف آن داشت که بنابر حساسیت موضوع تیم‌های عملیات کلانتری وارد عمل شدند و در بررسی‌های میدانی خود تصاویری از یکی از سارقان را به دست آوردند.

او افزود: تلاش‌ها برای دستگیری این سارق در جریان بود تا اینکه یکی از شهروندان که از سوی متهم پرونده مورد سرقت واقع شده بود، به کلانتری مراجعه و اعلام کرد اموال خود را که در یکی از سایت‌های اینترنتی برای فروش گذاشته شده بود، مشاهده کرده است.

او با بیان اینکه با مشخص شدن این موضوع، با هماهنگی از سوی پلیس فتا پایتخت و رصدهای اطلاعاتی، مخفیگاه فردی که اقدام به فروش اموال شاکی کرده بود مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در ادامه مشخص شد این فرد همان سارق لوازم خودرو در این محدوده است که به این ترتیب با هماهنگی‌های قضائی مأموران کلانتری برای دستگیری متهم به محل اعزام شدند.

رئیس کلانتری خزانه اضافه کرد: با اخذ مجوز قضائی متهم طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل شد که در بازرسی از مخفیگاهش نیز تعداد زیادی اموال مسروقه از جمله ساب باکس، ضبط، باند و لوازم دیگر کشف شد که مشخص بود همگی از خودروهای شهروندان سرقت شده‌اند و برای فروش در سایت‌های فروش مجازی توسط متهم آگهی شده‌اند.

به گفته ایدون، با توجه به اعترافات متهم به جرایم خود، پرونده‌ای در این خصوص برایش تشکیل و برای رسیدگی بیشتر به مرجع قضائی ارجاع شد.

۴۷۲۳۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1263893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =