آیا فتحی مجیدی را قانع به دستیاری مربی ایتالیایی کرد؟

روزی که شفر رفت و فرهاد مجیدی هدایت استقلال را به طور موقت در دست گرفت، همه اعضای هیات مدیره جمله‌ای گفتند که به نظر می‌رسد درست نبوده؛ اینکه فرهاد شرط کرده سرمربی آبی‌ها نباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،امیرحسین فتحی عصر شنبه خبر مهمی را رسانه‌ای کرد. اینکه با فرهاد مجیدی درباره فصل بعد سخن گفته است. قبل از او کامران منزوی عضو هیات مدیره استقلال در یک برنامه تلویزیونی از این گفت که فرهاد برای سرمربیگری گزینه سوم آنهاست اما از این گفت که او ماندنی است.
حالا با جدی شدن مذاکرات میان استراماچونی و آبی‌ها که همزمان با حل معجزه آسای مشکل قرارداد وینفرد شفر رخ داده است، فتحی با مجیدی که محبوبیتی بی نظیر بین هواداران دارد جلسه گذاشته و با او از فصل بعد سخن گفته است. فرهاد که در هفته های اخیر خیلی صریح تمایلش به سرمربیگری در تیم را اعلام کرده و بر خلاف آنچه پیشتر اعضای هیات مدیره گفته بودند نیامده بوده تا فصل جدید را باز نفر دوم باشد. فرهاد در استوری هایی خیلی جدی از پیشکسوتان تیم گلایه کرده که به ماجرای سرمربی شدنش انتقاد کرده بودند البته تنها کسی بوده که حتی پلان اجرایی برای ارزان بستن و چابکسازی استقلال ارائه داده بود.
حالا احتمالا فتحی توانسته او را راضی کند که خبر ملاقات با فرهاد و موافقت اولیه استراماچونی برای آمدن به استقلال را رسانه ای کرده است.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1265935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =