با تصویر ندا آقا سلطان می‌خواستند زن مربی ایتالیایی را بترسانند!

دنیای ورزش تورنتو نوشت:چند پیج هواداری با ارسال تصاویری سعی داشتند همسر مربی ایتالیایی مورد نظر استقلال را بترسانند تا او از حضور در ایران منصرف شود.

کامران منزوی در یک برنامه تلویزیونی از یک ماجرای عجیب گفت. اینکه چطور گروهی از ایران قصد داشتند همسر استراماچونی، مربی جوان اینالیایی را بترسانند که به ایران نیاید. او در این برنامه صبحگاهی شبکه سه اما اسمی از تصاویر فرستاده شده نیاورد ولی از این گفت که سعی این افراد، ایران هراسی و القای ناامنی در ایران بوده است.
بعد از این گفته گروه های هواداری طرفدار انتخاب مربی خارجی به دنبال اسنادی رفتند که نشان دهند چه کسانی در پس پرده ترساندن مربی ایتالیایی بوده اند و در نهایت مشخص شد گروهی از این پیج های هواداری نامعلوم تصاویری از لحظه کشته شدن ندا آقا سلطان در سال ۸۸ رامنتشر کردند و همسر مربی جوان را تگ کردند و برایش نوشته اند ایران جای ناامنی است.
اگرچه با لو رفتن پیج اصلی این مربی و همسرش، ده ها پست خوش آمد به این خانواده ارسال شد تا اینکه شب گذشته خبر رسید ترس مربی ایتالیایی و همسرش از کار در ایران ریخته و آنها با شرایط کلی استقلال موافقت کرده اند.

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1265952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =