یک شایعه خنده دار در اطراف استقلال/ افشین قطبی هم یکی از گزینه‌ها بود!

افشین قطبی یکی از گزینه‌های آبی‌پوشان برای فصل آینده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باشگاه استقلال مذاکرات خود برای جذب استراماچونی را به مراحل پایانی رسانده و ظرف امروز و فردا، جواب نهایی این مربی ایتالیایی به باشگاه ابلاغ خواهد شد. جواب او البته تا حد زیادی مثبت است و اگر اوضاع به همین شکل باشد، سرمربی پیشین اینترمیلان، روی نیمکت استقلال می نشیند. اما تا قبل از مطرح شدن نام استراماچونی، بحث ها و شایعات فراوانی مطرح بود. مثلا می گفتند فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی به کارش ادامه می دهد و سپس نام های دیگری به میان آمد. از مربیان ترکیه ای تا آلمانی؛ از مربیان کروات تا صربستانی و حتی روسی اما در نهایت، استراماچونی به عنوان گزینه مورد اعتماد آبی ها، به استقلال نزدیک شد. حالا که کار تقریبا به پایان رسیده، شایعه ای مطرح شده که تعجب برانگیز به نظر می رسد.

گفته می شود افشین قطبی نیز یکی از گزینه های باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات بود و اگر مذاکرات ادامه پیدا می کرد، سرمربی پیشین پرسپولیس، تیم ملی ایران و باشگاه فولاد خوزستان روی نیمکت استقلال می نشست. در همین ارتباط، یکی از نزدیکان به باشگاه گفت: «ما هم نمی دانیم چنین شایعه ای از کجا بروز پیدا کرد. برای همه مربیان کشورمان احترام قائل هستیم اما قطبی اصلا و ابدا در لیست ما نبود.»

در همین اثنا، شایعاتی در خصوص مذاکره باشگاه های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز با قطبی نیز به گوش می رسد ولی مشخص نیست این اخبار، حقیقت دارد یا نه. گفتنی است این مربی از آخرین هفته نیم فصل اول به فولاد خوزستان پیوست و توانست تراکتورسازی را در تبریز شکست بدهد و سپس پرسپولیس را در اهواز از پیش رو برداشت اما سیر صعودی او خیلی زود از بین رفت و امتیازات زیادی از دست داد تا در پایان فصل، مدیران فولاد نسبت به قطع همکاری با او مصمم شوند. حالا سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان دنبال تیم است.

البته در مورد قطبی این نکته وجود دارد که او به دلیل کار کردن در شرق آسیا، مربی گران قیمتی است و شاید به همین دلیل تیم ها نمی توانند او را جذب کنند.

255 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1266286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =