ترامپ در لبه استیضاح/ افزایش دشمنان دونالد خشمگین در ینگه دنیا

باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، نوشت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد شمار طرفداران طرح استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا افزایش یافته است.

شمار طرفداران استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در این کشور افزایش یافته است.

تنور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز به روز گرمتر می‌شود. در این میان، دموکرات‌ها گزینه به استیضاح کشیدن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را مطرح کرده اند و این گزینه را دنبال می‌کنند.

نظرسنجی‌ها هم نشان می‌دهد شمار طرفداران طرح استیضاح ترامپ افزایش یافته است.

در نظرسنجی اخیر شبکه تلویزیونی سی ان ان، ​ چهل و یک درصد آمریکایی‌ها اعلام کردند با استیضاح دونالد ترامپ موافق هستند.

دموکرات‌ها نیز نگران هستند که اگر بخواهند خیلی شدید و با سرعت زیاد روی گزینه استیضاح کار کنند، در نهایت حمایت مردمی را از دست بدهند و تاوان این کار را در آرای انتخابات ریاست جمهوری پاییز دو هزار و بیست و دو بدهند.

لارن فاکس، خبرنگار شبکه سی ان ان در گزارشی از ساختمان کنگره آمریکا گفت: دموکرات‌ها در حال بررسی این گزینه هستند که آیا دونالد ترامپ را استیضاح کنند یا خیر.

نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفته است دموکرات‌ها باید به راهبرد اعلامی خود یعنی تحقیقات درباره رئیس‌جمهور پایبند باشند. راهبرد دموکرات‌ها این است که اسناد مالی رئیس‌جمهور ترامپ را به دادگاه بکشانند و این مسئله را درمقابل چشمان مردم آمریکا قرار بدهند.

17231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1266607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ز IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 0
    هیچ غلطی نمیتونن بکنن دموکرات های ترسو
  • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    2 0
    ببینید با خودتون رو راست باشید در خواب ببینید این یارو استیضاح بشه یا دوره بعدی رأی نیاره بعد شما مذاکره کنید باهاش
  • محمدی IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 6
    ترامپ را خدا استیضاح کرد، مگر می شود بنده ی خدا از خداوند تبارک تعالی پیروی نکند و درامان باشد، ادیان الهی آمده اند تا ترامپ و ظلم را نابود کنند، قانون جهان قانون الهی و انسانی است و الکی نیست که هر کس هر ظلمی بکند و فکر کند در امان است و مفر و گریزی در همین دنیا هم برای ظالم نیست و بدبخت آن کسی است که دنیای خود را خراب کند که اخرتش چه خواهد شد و ترامپ و بن سلمان فرقی ندارند و خلاف قوانین الهی حرکت کردند و خداوند خود برهان های حکمت خود را به جهان نشان می دهد و انسانها با خداوند باشند ترامپ و نتانیابو و بن سلمان چه کاره ی این دنیا هستند، انسانهای بد خداوند هستند که در معرض امتحان الهی هستند و به خود ظلم می کنند که خداوند تبارک و تعالی را نمی بینند و ظلم انسان به خود بالاترین ظلم است