۰ نفر
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

باشگاه خبرنگاران سخنان امام جمعه لواسان در خطبه های امروز نمازعید را منتشر کرد.

بخشهایی از سخنان حجت الاسلام لواسانی امام جمعه این شهر را می خوانید:


*مقصد ما در دنیا پیاده‌کردن اسلام است، ما باید تلاش کنیم اسلام را با همۀ جوانبش اقامه کنیم و در زمین تحقق بخشیم. همۀ پیامبران الهی آمده‌اند برای همین هدف اسلام در زمین تحقق پیدا کند و دین خدا اقامه شود. دین که اقامه شد، انسان‌ها از اسارت طاغوت‌ها رها می‌شوند و معنویت در زمین تجلی پیدا می‌کند و عدالت در زمین بسط پیدا می‌کند.

* سی سال از رحلت امام گذشته است، اما امام زنده‌تر از گذشته است.امامی که مردم را به امر خدا ـ. به دین خدا ـ. دعوت کرد و در این راه استقامت داشت و یقین تام هم به خدا و نشانه‌های خدا و یاری خدا داشت. امام ملت را هم به توحید و معنویت دعوت کردند و هم از طاغوت پهلوی نجات دادند و هم با تشکیل نظام جمهوری اسلامی از طاغوت آمریکا و غرب نجات دادند و به این ملت اقتدار بخشیدند. این امام ماست که این‌گونه همۀ ما را واله و حیران خودشان کرده‌اند.

*امام خامنه‌ای هم همان راهی را می‌رود که راه امام بود، یعنی راه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم را تداوم می‌دهند؛ و اگر فراست مومنانۀ ایشان نبود، الان امریکا و اسرائیل چه فسادهایی در منطقۀ ما نمی‌کردند. اما ایشان ایستادند و با ارباب‌های ستم مقابله کردند و می‌کنند.

*چند روز پیش خواندید، نهاد ریاست جمهوری به سرپرستی برادر رئیس جمهور می‌خواسته خانۀ یک شهروند را کنار کاخ سعدآباد تصرف کند، و با همۀ قوا هم وارد میدان شد، اما با حضور به موقع رسانه‌ها و پیگیری جدی حقوقی، الحمدلله ناکام ماند.

*سوال من آن است که نهاد ریاست جمهوری در کاخ سعدآباد چه می‌کند؟ کاخ‌نشینی چه بلایی طی قرن‌ها بر سر ما آورده است؟ کاخ‌نشینی به هر بهانه‌ای غلط است و خلاف مبانی اسلام و انقلاب اسلامی و راه امام است. همین می‌شود که هرکسی به خودش اجازه می‌دهد در لواسان و امثال لواسان هر غلطی بخواهد بکند و وقتی هم که اعتراض می‌کنیم، عصبانی می‌شوند، توجیه می‌کنند و فرافکنی می‌نمایند.
1717

 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1266948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =