آخرین خبر از قیمت گل در بازار/ هر شاخه رز ۱۰.۰۰۰ تا ۱۲.۰۰۰ تومان

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: شاهرخی گفت: افزایش قیمتی برای گل در روز عید سعید فطر نداریم و هم اکنون قیمت‌ها همانند گذشته است.

اکبر شاهرخی، رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران درباره وضع گل در بازار گفت: افزایش قیمتی برای گل در روز عید سعید فطر نداریم و هم اکنون قیمت‌ها همانند گذشته است.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران، باتوجه به تعطیلات پیش رو بازار رونق ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران در ادامه نرخ مصوب هر شاخه گل رز را ۱۰ تا ۱۲ هزار، لیلیوم ۱۰ تا ۲۰ هزار، داودی ۱۲ هزار، میخک دسته‌ای ۱۲ هزار  و آنتریوم را ۱۰ هزار تومان اعلام کرد.

شاهرخی در ادامه از افزایش ۴۰۰ درصدی متعلقات گل در بازار خبر داد و اظهار کرد: بیشتر متعلقات گل همچون زرورق، روبان و سبد وارداتی است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران به مردم توصیه می‌شود که از مغازه‌های دارای مجوز خریداری کنند تا در صورت تخلف و طرح شکایت اتحادیه بتواند با متخلفان و گران فروشان برخورد کند.

شاهرخی با بیان اینکه امیدواریم بازار گل همانند سایر اصناف بتواند در جهت تحقق رونق تولید گام بردارد افزود: زمانی این امر تحقق می‌یابد که نرخ ارز در بازار ثابت شود چرا که نرخ متعلقات گل در بازار بعلت وارداتی بودن بالاست.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران در پایان گفت: ممکن است بعد از تعطیلات مشخص شود که آیا قیمت ها در بازار افزایش می یابد یا  کاهش؟

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1267036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =