مشاور احمدی‌نژاد: از چندسال پیش می‌خواستم همسرم را طلاق بدهم/ در یک‌سال اخیر جدی‌تر شده‌ام

انصاف نیوز نوشت:عبدالرضا داوری از چهره‌های نزدیک به احمدی نژاد و عضو دفتر او در واکنش به توییت‌های همسرش «الهام سلمانی» که مدعی وجود یک «پرستو» در زندگی مشترکان شده، گفت در آستانه‌ی جدایی از سلمانی است و پرستویی هم در کار نیست.

داوری که از شش روز پیش در توییتر فعالیتی نداشته در پاسخ به سوال یکی از دوستانش درباره‌ی اینکه آیا از آنچه توسط خانم الهام سلمانی در دو روز اخیر در توییتر منتشر شده خبر دارد یا نه گفت: موبایلم را سرقت کرده‌اند دسترسی به تلگرام و توییتر ندارم. ولی خواهرم دیشب یک چیزهایی را نشانم داد.

داوری در پاسخ به این سوال که «شما که چند وقتی است جدا زندگی می‌کنید. جریان این توییت‌ها چیست؟» گفت: نوروز پارسال که از زندان به مرخصی درمانی آمدم یک موضوعاتی پیش آمد و من هم تصمیمی از چند سال پیش داشتم که از ایشان جدا بشوم.

او درباره‌ی ادعای در کار بودن یک پرستو هم گفت: آنهایی که به من نزدیک‌ترند، چه در دفتر آقای احمدی نژاد و یا امثال خود شما، این را می‌دانید که حداقل یک سال است به طور جدی دنبال طلاق بودم. خانواده‌ی ایشان و خانواده‌ی خودم در جریان هستند. مساله‌ی خاصی نیست، دو تا آدم در مقطعی تصمیم دارند که زندگی تشکیل بدهند و یک جایی هم به این نتیجه می‌رسند که توافقی نیست و سازشی نیست و نهایتا بر اساس قانون جدا می‌شوند. این حقشان است. اینکه ماجرا را به مسایل امنیتی و پرستو نسبت بدهند برایم عجیب بود.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1268706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    91 22
    با دوتا بچه،فيلش ياد هندوستان كرده وميگه چيزي نيست!؟؟
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    109 9
    خوبه این یکی هفت تیر نمی کشه با طلاق کار اسان می شود