بخت نو البرز در بهار عمران و سازندگی با حضور نوبخت

تنها یک روز پس از سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به البرز، نامه تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه های استان ابلاغ شد.

به گزارش خبرآنلاین ، طی سفر  نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به البرز و تشریح وضعیت استان از سوی شهبازی استاندار البرز و تاکید بر لزوم توجه ملی برای تسریع در مسیر رشد و توسعه استان، بازدیدی از پروژه های راه سازی البرز صورت گرفت.

در این بازدید معاون رییس جمهور اهمیت راه های البرز را ملی دانسته و تعهد و قول مساعد دولت را برای همراهی بیشتر در این راستا اعلام کرد.

با گذشت یک روز از این بازدید طی نامه ای از سوی نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت مشارکت در احداث و تکمیل منطقه یک آزادراه تهران-شمال و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای مشارکت در احداث و تکمیل ادامه آزادراه همت در البرز اختصاص یافت.

کمتر از ۱۰ روز پیش، شهبازی با همراهی مجمع نمایندگان استان برای ارائه گزارش از وضعیت زیرساخت های البرز با توجه به افزایش سریع جمعیت و رشد روز افزون مهاجرت به استان، خواستار توجه ویژه ملی در جهت ارتقا زیرساخت ها و امکانات لازم بود، چراکه البرز از ابتدای تاسیس از اعتبارات کافی برای استان شدن بهره مند نشده بود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور پس از این دیدار متعهد شد که ظرف ۲ هفته آینده برای بازدید از پروژه های مهم استان حضور یابد که این امر کمتر از یک هفته محقق شد.

استاندار البرز بر این باور است که با دعوت از مسئولان ملی و تشریح درست از وضعیت استان می توان کاستی ها و کمبودها را با جلب اعتبارات ملی با سرعت بیشتری جبران کرد.

 با وجود اینکه حضور مسئولان ملی با توجه به تراکم شدید کاری ایشا؛ معمولا امری دشوار است؛ از زمان حضور شهبازی بعنوان استاندار در البرز به طور متوسط هر ۳ روز شاهد حضور یک مسئول ملی در البرز برای پیگیری امور کلان استان بوده ایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1269569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =