۰ نفر
۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۶:۱۷

کشف رد دندان‌های یک زن روی دست مرد تبهکار، قفل سکوت شکارچی رانندگان زن خودروهای مدل بالا را شکست.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
ششم بهمن زنی هراسان به کلانتری 101 تجریش رفت و از سرقت تلفن همراه، پول و مدارکش به دست یک زورگیر خبر داد و به مأموران گفت: «ساعتی قبل سوار بر خودروی گرانقیمتم در حوالی محله فرمانیه پشت چراغ قرمز ایستاده بودم که ناگهان مرد نقابداری در ماشین را باز کرد و روی صندلی عقب نشست.در حالی که شوکه بودم و زبانم بند آمده بود با تهدید کارد، پول، مدارک و تلفن همراهم را سرقت کرد و رعدآسا گریخت.»

پس از این شکایت با دستور سرهنگ سعید کفاشی- رئیس کلانتری101 تجریش- تیم‌های پلیس به جست‌وجو در منطقه پرداختند تا اینکه سه روز بعد و در جریان عملیات نامحسوس، عصر شنبه- 9 بهمن- متهم را هنگام سرقت از راننده زن یک دستگاه خودروی سوزوکی در حوالی چهارراه پارک وی شناسایی و دستگیرش کردند. مأموران در بازرسی بدنی «مهدی»- 29 ساله- نیز یک قبضه قمه، ماسک و یک جفت جوراب زنانه کشف کردند.

سارق زورگیر پس از انتقال به کلانتری منکر سرقت از زن جوان در فرمانیه شد اما وقتی شاکی به مأموران گفت هنگام دزدی، دست متهم را گاز گرفته مأموران با کشف رد دندان، قفل سکوت مرد تبهکار را شکستند.

مرد معتاد که هیچ راهی برای فرار از اعتراف نداشت گفت: با پرسه زدن در خیابان‌های شمال شهر، طعمه‌هایم را از میان سرنشینان زن در خودروهای گرانقیمت شناسایی کرده نقشه سرقت را عملی می‌کردم.

رئیس کلانتری 101 تجریش از افرادی که به این شیوه هدف سرقت قرار گرفته‌اند خواست برای شناسایی متهم و طرح شکایت به کلانتری تجریش مراجعه کنند.

وی همچنین به زنان هشدار داد: هنگام رانندگی درهای خودرو را قفل کنند و کیف و تلفن همراه خود را در معرض دید قرار ندهند و همواره مراقب چنین تبهکاران در کمین نشسته باشند.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 127084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =