بازدید مدیرکل دفتر موسیقی از تمرین ارکستر ملی به خوانندگی حسام‌الدین سراج

محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی از تمرین ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی حسام‌الدین سراج دیدن کرد. او همچنین با علی‌اکبر مرادی هنرمند موسیقی و نوازنده تنبور گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد الهیاری (مدیرکل دفتر موسیقی) و علی ثابت‌نیا (مدیرعامل انجمن موسیقی ایران) از تمرین ارکستر ملی ایران به رهبری مهمان سهراب کاشف و خوانندگی حسام‌الدین سراج در تالار وحدت دیدن کردند.

کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی حسام‌الدین سراج ۳۱ خردادماه در تالار وحدت برگزار می‌شود و محمد الهیاری در ادامه دیدار با هنرمندان و فعالان موسیقی، به همراه مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با علی اکبر مرادی؛ هنرمند موسیقی و نوازنده تنبور دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل دفتر موسیقی در این دیدار، بر ضرورت توجه به موسیقی نواحی و استادان موسیقی و اهمیت جشنواره تنبورنوازی کهن آواهای تنبور تأکید کرد.

همچنین در این جلسه، منتخبی از مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری با مدیرکل دفتر موسیقی که با حضور سرپرست دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مدیران ۹ آموزشگاه موسیقی برگزار شد؛ درباره توسعه همکاری و بررسی موضوع تشکیل انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد هنری، مسایل مالیاتی و حوزه شهرداری آموزشگاه‌های آزاد هنری و برگزاری نشست مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری با مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران در آینده گفتگو شد.

محمد الهیاری همچنین با امیر تقی‌خانی، معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل دفتر موسیقی در این دیدار، از اهتمام ارتش برای برگزاری دوره اخیر جشنواره موسیقی ارتش قدردانی کرد. مدیرکل دفتر موسیقی و معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی درباره راهکارهای ممکن برای معرفی و پرورش استعدادهای موسیقایی در خانواده نیروهای مسلح و نیز نیروهای وظیفه و کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران و بهره‌مندی ارتش از نظر استادان موسیقی در زمینه موزیک نظامی و تولید آثار حماسی ماندگار و انقلابی گفتگو کردند.

۲۵۸۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1270857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =