عضو پول‌دار هیئت مدیره استقلال: من از سوی هیچ دادگاهی محکوم نشدم!

اسماعیل خلیل‌زاده اعتقاد دارد عده‌ای به دلایل دیگر در حال تهمت زدن به او هستند که قطعا با ظرفیت‌های قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چند روز اخیر شایعاتی درباره اسماعیل خلیل‌زاده، عضو هیئت مدیره استقلال مطرح شده بود. ظاهرا او در یک پرونده حقوقی محکوم شده بود و باید در دادسرا حاضر می‌شد.

اسماعیل خلیل‌زاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: «در نشست خبری هفته گذشته توضیحات لازم را داده بودم. ماجرا از این قرار است که این پرونده مربوط به یک تعاونی مسکن در تهران می‌شود که حدود ۱۵ نفر را دادسرا احضار کرده بود. من در آن جا برای روشن شدن موضوع به عنوان رئیس اتاق تعاون حاضر شدم. الآن در چند رسانه مجازی مدام علیه بنده می‌نویسند که به خاطر نشر اکاذیب شکایت خواهم کرد. در این پرونده چیزی به نام محکومیت من وجود ندارد. این خلاف قانون است و انتشار این موارد، جز توهین و افترا محسوب می‌شود. پرونده همچنان در دادگاه بدوی در حال رسیدگی است و آنجا تازه تصمیم گیری می‌شود که آیا من خلافی انجام داده ام یا نه. حتی بعد از آن هم من میتوانم در دادگاه تجدید نظر اعتراض داشته باشم.»

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1272182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =