تزریق ۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه قطار شهری کرج

علی کمالی زاده شهردار کرج امروز از خط ۲ قطار شهری این کلانشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در حاشیه این بازدید افزود: علاوه بر ۲۵۰ میلیارد تومان پول حاصل از فروش اوراق مشارکت، تا پایان امسال ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل تهاتر و جایگزینی املاک بدهکار به شهرداری، به پروژه قطار شهری تزریق خواهد شد.

وی افزود: با تزریق این بودجه ایستگاه های سه راه رجایی شهر، سه راه پستخانه و میان جاده نیز با فواصل یک ماهه وارد مدار خواهد شد.

کمالی زاده با تاکید بر لزوم بومی‌سازی ورودی ایستگاه‌ها، یادآور شد: لازم است کمیته ای به منظور نامگذاری هر ایستگاه، متناسب با محل احداث آن ایجاد شود.

شهردار کرج از واحدهای ذیربط خواست هنگام اجرای پروژه کابل‌کشی ۶۳ کیلوولت از محل فیدر اصلی عظیمیه به پست برقِ مترو در بوستان جهان، اقدامات لازم به منظور به حداقل رساندن مسدودی خیابان طالقانی را در نظر بگیرند.

وی افزود: ضروری است عملیات اجرایی به صورت شبانه و موازی انجام شود تا ترددها در روز با چالش همراه نباشد.

کمالی زاده اظهار کرد: با توجه به اجرای روکش آسفالت جنوب به شمال خیابان طالقانی، باید از مسیر شمال جنوب این خیابان برای حفاری استفاده شود.

شایان ذکر است، عملیات کابل کشی ۶۳ کیلوولت به منظور برق رسانی به خط ۲ صورت می‌گیرد و مشاور تخصصی این پروژه، کلیه تمهیدات لازم نظیر رفع معارضین را در نظر گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1272452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =