تقوی: استراماچونی باید خوشحال باشد که مربی استقلال شده

محمد تقوی پیشکسوت استقلال در پست جدید اینستاگرامی نوشت:«باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دلالان و مدیرانی که در کنار فوتبال به جایگاهی رسیده‌اند اعتبار باشگاه را به این راحتی زیر سوال ببرند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد تقوی پیشکسوت استقلال که پس از تجربه موفق در تراکتورسازی، بنا به دلایلی از این باشگاه جدا شد در لندن در شبکه‌های فارسی زبان و در شبکه‌های اجتماعی اش به تحلیل فوتبال ایران می پردازد. او پس از جدایی همراه با دلخوری پیروز قربانی از استقلال به دفاع از این مربی جوان پرداخته و به هواداران استقلال توصیه کرده جوگیر رزومه مربی جوانشان نشوند.

او در پست جدیدش در اینستاگرامش نوشت:«دوستان عزیز هیچ شخصی بزرگتر از استقلال نیست. استراماچونی شاید از لحاظ فنی خوب باشد اما از لحاظ اعتبار او باید خوشحال باشد که مربی استقلال شده نه ما.اعتباری که او از باشگاه بزرگ استقلال گرفته خیلی بیشتر است و باید سپاسگزار باشد که او را بعنوان سرمربی تیم بزرگی همچون استقلال انتخاب کرده‌ایم.باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دلالان و مدیرانی که در کنار فوتبال به جایگاهی رسیده‌اند اعتبار باشگاه را به این راحتی زیر سوال ببرند.»

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1272608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    0 0
    من پرسپولیسی ام ولی اینو راست میگه. هیچ مربی از باشگاه بزرگتر نیست. همین برانکو اعتبارش بعد اومدن به پرسپولیس کلی بیشتر شد. همین استراماچونی که تیم نداشت بعد استقلال چه پیشنهادایی خواهد داشت. خیلی مربی ها و بازیکنای خارجی این شرایط رو دارن و با اومدن به ایران مطرح میشن. ما شدیم ویترین!
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    0 0
    وقتی قسمت نظرات پست را بسته نظر هواداران را نشنود خودش گویای این هست که قصدش از این پست و پست های قبلیش چیزی جز حاشیه سازی برای تیم نیست