تحسین اقدام سپاه در سرنگون کردن پهپاد آمریکایی از تریبون ریاست مجلس/ نباید پای میز مذاکره با ترامپ نشست

پزشکیان گفت: کسی که می‌خواهد مذاکره کند تهدید و تحریم نمی‌کند کسی که می‌خواهد مذاکره کند بدترین تحریم‌ها را بر این مردم و مملکت تحمیل نمی‌کند. چنین دولتی که ادعای گفت‌وگو می‌کند گفت‌وگوهای گذشته را پاره نمی‌کند و بعد همه را زیر پا نمی‌گذارد هیچ گاه نمی توان به چنین افرادی اعتماد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در جریان نشست علنی امروز مجلس مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس، که ریاست جلسه را به عهده داشت در نطق پیش از دستور با اشاره به هفته قوه قضائیه و شهادت رئیس قوه قضائیه در روز هفتم تیر سال 1360 گفت: در هفتم تیر ماه بود که آیت الله شهید بهشتی رئیس قوه قضائیه وقت و هفتاد و دو تن از مسئولان نظام جمهوری اسلامی در انفجاری توسط حزب تروریسم و منحله مجاهدین خلق به شهادت رسیدند.  جمهوری اسلامی بیشتر از هر حکومت، دولت و ملتی آماج ترور و کشتارهای خیابانی قرار گرفته و کشور ما به دلیل پیگیری استقلال، آزادی و حفظ تمامیت ارضی خود از ابتدای انقلاب تاکنون همیشه از طرف آمریکا و ایادی قسم خورده اش مورد تهدید قرار گرفته و آنان به دنبال براندازی کشور ما بوده و هستند و این روندی که امروز آمریکا ادامه می‌دهد ادامه همان سیاست شومی است که به راه انداخته است.

او ادامه داد: آمریکایی‌ها مدعی هستند ایرانی‌ها تروریست هستند در حالی که معلوم نیست امام جمعه های ما و بزرگان ما را چه کسانی ترور کردند یعنی معلوم هست اما آنها می‌خواهند خودشان را به آن روند نفهمی بزنند. آنها نخست وزیر کشور را منفجر کردند

پزشکیان گفت: آمریکا در جریان بمباران‌ شیمیایی ایران از صدام جنایتکارر حمایت می‌کرد و امروز هم مارا تهدید می‌کند و با فرستادن ناو جنگی فکر می‌کند می‌تواند ملت ما و جوانان ما را به زانو در آورد. سپاه مقتدر نظام جمهوری اسلامی با کاری که روز جمعه کرد و با ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته آمریکا در خلیج فارس مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار زد و به آنها ثابت کرد ایران تسلیم یاوه گویی های آنها نخواهد شد.

او ادامه داد: کسی که می خواهد مذاکره کند تهدید و تحریم نمی کند کسی که می‌خواهد مذاکره کند بدترین تحریم‌ها را بر این مردم و مملکت تحمیل می‌کند. چنین دولتی که ادعای گفت‌وگو می‌کند گفت‌وگوهای گذشته را پاره نمی‌کند و بعد همه را زیر پا نمی‌گذارد هیچ گاه نمی توان به چنین افرادی اعتماد کرد و دوباره سر میز مذاکره نشست که خیلی راحت مذاکرات گذشته خود را زیر پا می گذارند.

او گفت: مردم ما و رهبریت قاطع و داهیانه  ما در برابر انها سر خم نخواهد کرد و سر خم نخواهیم کرد و ایستاده‌ایم و آمریکا و دارو دسته اش بدانند که ما تسلیم نخواهیم شد و تا پای جان ایستاده ایم و امیدواریم این روند با وحدت و انسجام ادامه پیدا کند.  

در این لحظه نمایندگان با فریاد «مرگ بر آمریکا» از صحبت‌های پزشکیان حمایت کردند.  

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1272731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =