پرسش تهمینه میلانی درباره حاشیه پیش‌آمده برای ستاره اسکندری/ نظرتان درباره احترام به زندگی خصوصی چیست؟

تهمینه میلانی، کارگردان سینما در واکنش به فیلم منتشر شده از حضور ستاره اسکندری در خارج از کشور، با انتشار متنی اینستاگرامی درباره حدود و حریم زندگی شخصی پرسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از جنجال مربوط به سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا، پخش یک فیلم از حضور ستاره اسکندری در خارج از کشور حاشیه‌ساز شد. در همین راستا، بحث حریم خصوصی و زندگی شخصی مردم به ویژه چهره‌های سرشناس چند روزی است که داغ شده. در همین ارتباط، تهمینه میلانی، کارگردان سینما هم در پستی اینستاگرامی واکنش نشان داده است.

او نوشته است: «این خانم زیبا و هنرمندو که اسمشون ستاره خانم اسکندریه ، خیلی دوست دارم. و به زندگی خصوصیش احترام می‌گذارم. ایشون هنرمند، مهربان ‌و بسیار سختکوش هستند. اصلا احترام زندگی خصوصی همه رو دارم. نظر شما در مورد احترام به زندگی خصوصی و فردی چیه؟ با من موافقید یانه؟ لطفا فقط نظرتونو در مورد احترام به زندگی خصوص افراد بفرمایید. آن هم با ادبیات مناسب این صفحه.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1273119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 39
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    82 4
    خانم میلانی حاشیه ایجاد شده بخاطر ریاکاری و دروغگویی ایشان و افراد دیگه ای هست که مردم رو فریب میدن . وگرنه مردم ایران بقدری باشعور و فهمیده هستند که به زندگی خصوصی کسی کاری نداشته باشند.
    • امير IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      3 1
      دوست عزيز من هم يك روزى مثل شما فكر ميكردم و ميگفتم ريا و ريا كارى بده و ... ولى اگر يك نگاه دقيق به اين مسعله بيندازيم متوجه خواهيم شد بسيارى از ما ايرانى ها درگير و يا بهتره بگم در بسيارى از مواقع مجبور به رياكارى هستيم نمونه سادش بحث شغل هست كه شما براى اينكه جايي مشغول به كار بشين بايد خيلى وقتا به دروغ خودتون را جور ديگه نشان دهيد و از قديم هم گفتن رطب خورده منع ...
    • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      2 1
      اگه اجازه میدادند و قوانین کشور اینقدر ریاکارانه نبود و اجازه داشتیم که هر کس هر طور دلش خواست بگوید و بپوشد و ... اون وقت میشد ریاکاری، نه اینکه چون در یک فیلم و سریالی به زور قوانین و ... حجاب مورد نظر حضرات را داشته، دیگه باید تا آخر عمر همون جوری باشه وگرنه میشه خائن!!!!
  • عبدالکریم IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    15 45
    بله زندگی خصوصی افراد باید رعایت شود اما نه افراد اینچنینی . اینها جلوی دروبین هستند و الگوی جامعه و جوانان فلذا باید هزینه های این معروفیت و محبوبیت خود را بپردازند و این هزینه همانا حفظ حجاب است که صد البته برای آنها خرید اجر اخروی را نیز به همراه دارد اینها مثلا نمایندگان سینمای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و باید الگو باشند این درست نیست که از امکانات این کشور استفاده کنی و بر علیه اون باشی همین خانم و هزاران نفر دیگر به لطف این نظام معروف شدند و باید اصول و ارزشهای آن را که برایشان خونها داده ایم سختی ها کشیده ایم حفظ کنند
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    72 6
    چرا اگه كسي فيلم بدون حجاب نيكي كريمي و معتمد اريا رو ببينه براش عاديه ؟ چون دو گانه و چند شخصيتي نيستند - نميان تو سيما از خوبي حجاب بگن ولي در عمل به ان اعتقادي نداشته باشن
  • کوشا IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    46 8
    حالا این سوال به ذهن خودش رسیده و یا اینهم رو کپی کرده ؟ میشه نظرات رو هم راجع به کپی کاری و شکایت و شلاق و طلبکار بودن هم بگیم؟
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    8 13
    با سلام و احترام -زندگی خصوص هر فرد به خودش ربط داره و کسی حق سرکشیدن نداره ولی قابل ذکر این که سلبریتی ای که ثروتش و مالش از همین مردم رفته بالا باید به این عموم مردم بیشتر احترام بذاره و از همه مهمتر در خصوص این خانوم کسی سرک نکشیده به زندگی ایشون....
  • امید IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    42 6
    کسی وارد زندگی شخصی و خصوصی ایشون نشده و از دیوار خونه شون بالا نرفته که فیلم بگیره، یعنی اون فروشگاه و اون کشور حریم شخصی و زندگی خصوصی این خانمه؟
  • روح الله IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    45 2
    سرکار خانم میلانی! ایشون اگه دنبال زندگی خصوصی بی دردسره باید دست از سلبریتی بودن برداره و مثل یک آدم عادی زندگی کنه. چرا ایشون میگه از نوع حجاب سرسختانه صداوسیمایی راضیه و بعد میره اونور یه جور دیگه میپوشه. نتیجه گیری من و همه مردم اینه که ایشون هیچ اعتقادی به این حجاب نداره و فقط به خاطر پول خوبی که بهش میدن به اینکار تن میده.....
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    20 3
    نظر مثبتی ندارم. سطح جامعه حوضه عمومی است نه خصوصی
  • GB ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    40 2
    خب نظرتونو در مورد ریاکاری و دوروی میشه بگید؟ یا در مورد کپی کردن نقاشی‌های دیگران میشه بگید
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    33 1
    .... ولي زماني شخصي گفتارش با رفتارش همخواني ندارد مورد قضاوت مردم قرار مي گيرد.
  • حمید IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    23 3
    کاملاً بارعایت حریم خصوصی دیگران موافقم حالا اون دیگران چه هنرمند و سلبیریتی باشه چه آدم عادی ... فقط انتظارم از خانم اسکندری اینه که از این به بعد نقشهای خانمهای محجبه و چادر و مقنعه ای رو قبول نکنند چرا که با نوع پوششی که انتخاب کرده اند و این انتخاب هم کاملاً محترمه ، نشون دادند که به پوشش جادر و مقنعه در زندگی شخصیشون اعتقاد ندارند ! و چون نقشهایی با این پوشش در جامعه بازتاب زیادی نزد مخاطبین داره پس بهتره دیگه از این نوع نقشها بازی نکنند ! این هم می شه احترام به شعور مخاطب !
  • ایران IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    5 12
    زندگی خصوصی افراد به خودشان ارتباط دارد هر کس از هر فرزقه و قبیله در این موضوع دخالت کند اولین قدم عدم احترام به عقتید و پایمال کردن حقوق اولیه افراد را برداشته و این عین جبر و ستمگری و زورگویی است .
  • US ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    24 4
    هنرمند زندگی خصوصیش فقط تو چهار دیواری خونشه!! فهم این مطلب چرا اینقد برای این هنری ها سخته!! عجیبه ها!!
  • مجید IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    40 0
    مکان عمومی برای سلبریتی ها و هیچکس دیگه خصوصی به حساب نمیاد. از طرفی ماجرا وقتی سخت میشه که کسی ادعایی داشته باشه و برخلاف اون ادعا رفتار کنه. این دوستان عزیز جلوی تلویزیون، تو مصاحبه ها، تو فیلم ها، تو برنامه های زنده، قربون صدقه این وضعیت میرن و بهش افتخار میکنن. اما در واقع جور دیگه ای زندگی میکنن. این موضوع هست که افکار عمومی و جریحه دار میکنه، هم در مورد رامبد، هم در مورد ایشون و بقیه. وگرنه میلیون ها آدم در سال به ترکیه و جاهای دیگه هرطور که دلشون میخواد سفر میکنن. نمیشه که شما در تلویزیون پول میلیاردی بخاطر این وضعیت دریافت کنی و آن دیگری و انجام بدی. مثل آشپزی که غذای خودش رو نمیخوره و بهش علاقه ای نداره و توقع داشته باشه به خورد بقیه بده.
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    26 2
    موقعی که میخوان در مورد بقیه مسائل اجتماع نظر بدن اینقدر روشنفکر بازی در نمیارن ، حالا شده زندگی خصوصی ؟؟؟ کسی که یه مسئولیتی در یک کشور داره یا محبوبیتی در یک کشور برای خودش کسب کرده حق نداره به مردم اون کشور که باعث محبوبیتش شدن توهین کنه . این که یه سلبریتی شناسنامه ایرانی رو لایق آقازاده ی خودش ندونه ، از چشم همین مردم میفته ...
  • AE ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    1 0
    پولبریتی ها با نشان دادن سگ و مدل لباس و خونه و ماشینهای آنچنانی و همینطور عکسهای زندگی خصوصیشون و تولد بچه هاشون در خارج کشور و روسری برداشتن در فضای مجازی میخوان خودشونو با کلاس نشون بدن، اونوقت مردمی که بخاطر سیاستهای روحانی و اصلاح طلبان و تبلیغات پولبریتیها، در مشکلات اقتصادی هستند، از دیدن این صحنه ها و پولهای بادآورده شون ناراحت میشند. این کاملا طبیعیه
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    1 0
    وقتی خودتو در جامعه به تبلیغ و نمایش میگذاری آیا چیزی بنام حریم خصوصی برات باقی میمونه ؟؟؟؟ به همه میگی منو ببینید .... وسپس دعوی حریم خصوصی و اختیارات تام شخصی برای هرگونه رفتار و سلیقه و خواسته های خودداری !!! ومیفرمایی حریم خصوصی مرا به رسمیت بشناسید و به خودم مربوط است ... شما جواب مرا بده ؛ آیا این رفتارِ دوگانه منطقی است ؟؟؟ آیا خواسته شما مصداق یک بام و دو هوا نیست ؟؟؟ آیا این رفتار اهانت به شعور و فهم مردمان نیست ؟؟؟ آیا این ریاکاریِ آشکار و طلبکارانه نیست ؟؟؟ میپذیرم که شغل شما ایجاب می کند نقشهایی را بازی کنید که در باطن اصلا" آنگونه نیستید و شاید اصلا" اعتقادی به آن ندارید ... همه این را می دانند ... آیا بهتر نیست که لا اقل با مردم رو راست باشید؟؟؟ آیا بهتر نیست که از حرص نام آوری و طمعِ شهرت کاذب و پوشالی چشم بپوشید و کمتر خود را نما نما کنید؟؟ و آیا پسندیده نیست به آنچه که اعتقاد ندارید عمل نکنید؟؟؟ ولو اینکه از این شغل صرف نظر کنید ؟؟ ... هر که داد او حُسن خود را در مزاد/// صد قضای بد سوی او رو نهاد
  • سیستان IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 1
    کاش به زندگی خصوصی دیگران سر نکشیم تا کسی به زندگی خصوصی ما سرک نکشد. به همدیگر احترام بگذاریم.
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    2 0
    سرکار خانم میلانی هم باید بدانند این مسائل از این آدم های مشهور صرفا مربوط به حریم خصوصی نمیشه . به قول چارلی چاپلین برهنگی بیماری بزرگ عصر ماست . ما اگر به مقولات فرهنگ ملی و غیرت ملی تمام و جامع نگاه کنیم و بیماری بزرگ روزگارمان را پز روشنفکری ندانیم دیگر نیازی به داد و هوار نداریم .
  • محمد IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    3 0
    تو اول به فکر وایده و هنر مردم احترام بذار و کپی و سرقت نکن بعد بیا نظر بده
  • رضا IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    1 0
    با سلام زندگی شخصی هر کس قطعا به خودش ربط دارد ولی تناقض گفتاری و رفتاری , ریاکاری و استفاده ابزاری از حجاب اجباری و سایر مسائل مذهبی برای ترقی شخصی موجب ناراحتی مردم می شود.
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 2
    ثروتش از چی مردم بالا رفته؟!!! عزیز من بالاخره هر کس کار می کنه پول می گیره از مشتریاش دیگه.راجع به میوه فروش محل هم میشه گفت تمام داراییشو از مردم بدست آورده.جرم که نکرده.مواد که نفروخته.اختلاس که نکرده.شما می ترسی از امثال اون شخصیت برجسته ای که منزل ویلاییشو با قسط چند ده ساله از فلان بنیاد برداشته یا هزار تا انگل بیت المال که همه میشناسیم انتقاد کنی، نباید که سر یه بازیگر بدبخت خالی کنی که! البته خبرآنلاین هم بدش نمیاد از این نوع نظر ها.مردم به جون هم بیفتن دوستان راحت تر به امورات نامشروعشون برسن.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    1 0
    حالا راستشو بگو اين متن رو از كجا كپي كردي؟!!
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    1 0
    مساله اين است كه ايشان مصاحبه ميكند و از وضعيت زنان در جامعه و حجاب دفاع مي كنندو اين دخلي به داستان زندگي خصوصي ندارد!!!يعني واقعا نمي فهمند يا خود را به نفهميدن مي زنند!!!
  • حمید IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 1
    فقط کافی بگه من اینجا مجبورم و آنجا نه . مطمن باشید دیگه کسی سرک نمیکشد.
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 2
    چرا فکر میکنیم همه باید اون طور باشند که ما میخواهیم هر کس میتونه هرطور دوست داره باشه به شرطی که به دیگران آسیب نزنه
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    1 0
    زندگی خصوصی یعنی زندگی در چهار دیواری خانه، باغ، ویلا و امثالهم و اگر کسی در آنها تجسس کرد حق با شماست اما زندگی اجتماعی یعنی همه جاهایی و فضاهایی که در صحنه اجتماع انسانی حاضر می شوی و این بازیگر هم در یک مرکز خرید شلوغ شکار شده است بنابراین کسی به زندگی خصوصی اش سرک نکشیده و خیلی علنی و آشکار در اجتماع با پوششی متفاوت از ایران حضور داشته است. پس یه بهونه دیگه ردیف کن واسه نواختن منتقدان به خانم اسکندری
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 2
    همه باید به حریم خصوصی افراد دیگر احترام بگذارند اما بعضی از سلبریتی ها هستند که به حریم خصوصی مردم عادی احترام نمی ذارن و چیزهایی رو تبلیغ می کنن که خودشان به آن باور ندارن. من شرایط ایشان را درک می کنم که بالاخره مجبورند در این دم و دستگاه کار کنند اما اگر خودشان را دست کم نگیرند همین دم و دستگاه به آنها نیاز پیدا می کند. مگه چندتا ستاره اسکندری در کل مملکت داریم؟ مردم توقع دارند که ستاره ها کنار مردم بایستند و نه کنار حکومت
  • بی نام DE ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    1 0
    اولا” که اظهارنظر خانم اسکندری در موردحجاب چه اهمیتی دارد ؟ مگر براساس این نظر تصمیماتی در مورد حجاب گرفته شده؟ درثانی اگر این فیلم منتشر نشده بود مگر کسی از پوشش ایشان در خارج مطلع بود ، دیگر اینکه مگر اینکه در داخل امروزه اسم حجاب دارد ، واقعا” سخت است و کسی را تحت فشار قرار داده؟
  • رضا ایرانی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    1 1
    بزرگترین ضربات به بدنه جامعه ما از اونجا وارد شد که همه به نوعی برای گذران زندگی،‌ وادار به ریاکاری و دورویی شده اند. ریاکاری شروع بحران اخلاقی در جامعه است. همه ما ایرانیان ،‌در زندگی روزمره به نحوی درگیر این ماجرا هستیم. در نقش ریاکار یا در نقش مقابل ریاکار !!!
  • مرتضی IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 1
    این قبیل رفتار باعث دوگانگی در تربیت اجتماعی نسل نوجوان میشه وقتی افرادی که به نوعی در قالب الگوهای شخصیتی در سینما و مخصوصا تلوزیون ظاهر میشن و نسل نوجوان خواسته یا ناخواسته اون هارو بعنوان شخصیت های تایید شده میپذیرند ولی در خارج از قاب تلوزیون و در زندگی شخصی خبری از میهن پرستی و اون سبک زندگی نیست، این دوگانگی رفتاری با توجه به شرایط فرهنگی جامعه برای نسل نوجوان یک نوع ناهنجار محسوب میشه....
  • ابراهیم CA ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 1
    به نظر من مشکل اصلی خود نظام مدیریتی صدا و سیماست . آنها خودشان راه را برای پاچه خواری و سود جویی افراد باز گذاشتند. وگرنه این بندگان خدا هیچ تقصیری ندارند . دیدند سفره چاپلوسی و شو آمدن پررونقه استفاده کردند . نوش جونشون و دمشون گرم . ما باید خوشحال هم باشیم که این سیستم ضربه خورده .
  • تقی IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    1 1
    اولا که وقتی شدی هنرمند و سلبریتی متعلق به خودت نیستی و مال مردمی . دوما حرف سر زندگی خصوصی نیست حرف سر ریاکاریه سر دورویه سر یک بام و دوهواست ...
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    1 0
    خانم فراهانی، مقایسه کنید آیا تا به حال کسی فیلم یا عکسی از خانم گلشیفته فراهانی گرفته و پخش کند و مردم واکنش منفی داشته باشند؟! ایشان ریاکار نبودند!
  • mm IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    2 0
    دیندار بودنِ هر فرد با فرهنگش است و حجاب فرهنگِ دین اسلام است و داخلِ مرز کشور و داخلِ سریالِ صداسیما نمیشناسد. پس تکلیفتان را مشخص کنید یا دین داری یا بی دینی!!!
  • محمد ثانوی IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    2 1
    آبجی جان حریم خصوصی مربوط به داخل منزل و یا اماکنی می‌باشد که غیر محرم در آنجا راه ندارد، نقطه
  • فرزانه IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    2 0
    خانم میلانی از روی علاقه به خانم اسکندری صحبت نکنید...ایشون گفتن حجاب جامعه رو دوست دارن...خب چرا کشور همسایه میرن ...حجاب رو اونجا دوست ندارن؟؟