چهار ویژگی عملیات سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا از زبان سردار رشید

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: ما از جنگ استقبال نمی کنیم اما برای دفاع از منافع ملت شریف ایران مقابل هرگونه تهدید و تجاوزی قاطعانه برخورد می کنیم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار سرلشکر «غلامعلی رشید» در بازدید یکی از پایگاه های نیروی هوا فضای سپاه در استان اصفهان گفت: ما از جنگ استقبال نمی‌کنیم اما برای دفاع از منافع ملت شریف ایران مقابل هرگونه تهدید و تجاوزی قاطعانه برخورد می کنیم.

وی انهدام هواپیمای جاسوسی مدرن آمریکایی در شرق تنگه هرمز بر فراز آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را نمونه ای روشن از این دفاع شجاعانه دانست.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: این عملیات با چهار ویژگی دقت در هدف گذاری، محاسبه بسیار دقیق، تصمیم گیری و اقدام به موقع همراه بود که از این اقدام به موقع و عملیات بسیار درخشان از نیروهای قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه پدافند هوایی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کرد.

سرلشکر رشید منافع ملت های منطقه را به هم پیوسته دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات مداخله جویانه آمریکایی ها و تحریک بعضی از همراهان منطقه ای آنها به ویژه رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی، صلح و آرامش و ثبات منطقه را به خطر می اندازد و این در حالی است که در صورت وقوع جنگ هزینه زیادی را پرداخت خواهند کرد.

سرنگونی پهپاد آمریکایی غرور ایرانی ها را برانگیخت

همچنین امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع در جمع کارکنان ستاد وزارت دفاع به مناسبت ایام سالروز شهید دکتر مصطفی چمران با گرامیداشت یاد و نام شهدای وزیر به ویژه شهید والامقام دکتر مصطفی چمران با اشاره به شیوه های تفکر و خصائص منحصر به فرد این شهید سرافراز انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دکتر مصطفی چمران یکی از معجزات انقلاب اسلامی بود که در دوران کوتاه تصدی خود در وزارت دفاع، منشاء خدمات و اثرات بی بدیلی شد.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به حضور شهید دکتر چمران در عرصه های مختلف علمی و عملی و پیاده ساز رزم نوین در سنگرهای مختلف بیان کرد: شهید چمران از ابتدا با پشت پا زدن به همه ظواهر دنیا و تعلقات دنیوی مسیری را انتخاب و ادامه داد که تاریخ او را همواره به عنوان یک دانشمند، مچاهد، سیاستمدار، هنرمند و مدیر خواهد شناخت.

امیر سرتیپ حاتمی  افزود: دشمنان امروز ایران اسلامی با اطلاع کامل از قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی از انجام هرگونه تحرک نظامی عاجزند و این استیصال و درماندگی به دلیل پشتوانه دفاعی مستحکم برآمده از مقاومت و ایستادگی جوانان شهید، مدافعان حرم و فرماندهانی همچون شهید چمران است.

وزیر دفاع با اشاره به انهدام  پهپاد امریکایی در آبهای خلیج فارس بوسیله سامانه پدافند هوایی تمام ایرانی ساخت متخصصان داخلی، بیان کرد: این اقدام پدافند هوایی در سرنگونی پهپاد امریکایی غرور، عزت و شرف ایرانی ها را برانگیخت و نشان داد نظام جمهوری اسلامی ایران در حراست از منافع ملی خود هرگز مماشات و مسامحه  نخواهد کرد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1273504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =