واکنش روحانی به تحریم رهبر انقلاب از سوی آمریکا/ مگر رهبری ما حساب خارجی و چند میلیون دلاری دارد؟

رئیس جمهوری کشورمان به تحریم رهبر انقلاب از سوی آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین شب گذشته دولت ترامپ در ادامه اقدامات خصمانه اش علیه ایران، رهبر انقلاب را در لیست تحریم های جدید خود قرار داد.

در همین راستا حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان امروز در واکنش به این اقدام آمریکایی ها گفت:  تحریم بالاترین مقام سیاسی، اجتماعی، دینی و معنوی یک کشور که نه تنها رهبر ایران، بلکه رهبر عاشقان انقلاب اسلامی و مسلمانان و شیعیان در سراسر جهان است، اقدامی مضحک و وقیحانه است.

رئیس جمهور افزود: امروز جمع کثیری از مردم در لبنان، سوریه، افغانستان، پاکستان، هند و سایر نقاط جهان اعم از شیعه و غیر شیعه، علاقمند، عاشق و مطیع فرامین رهبر معظم انقلاب هستند و اینکه یک انسان عقل خود را از دست داده و دست به اقدامی وقیحانه بزند، خنده‌دار است.

روحانی با اشاره به اینکه آمریکا در تحریم جدید خود تصرف اموال رهبری را عنوان کرده است، گفت: اموال رهبری تنها یک حسینیه و یک خانه ساده است؛ رهبر ایران مانند سایر رهبران دنیا نیست که در حساب‌های خارجی خود میلیون‌ها دلار داشته  باشد که بخواهند آن را تصرف و یا مسدود کنند.

رئیس جمهور ادامه داد: این نشان می‌دهد که دشمن ملت ایران امروز در یک شرایط و رفتار غیرعادی قرار گرفته است و این اقدامات روحیه مردم را افزایش داده و مردم می‌فهمند که دشمن از مسیر عقلانی به طور کامل خارج شده است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1273553

برچسب‌ها