تابستان امسال متفاوت سفر کنید! خنک‌ترین مقاصد سفر تابستانه ایران

این موضوع را قبول کنید یا نه، اما فصل تابستان بهترین زمان و مناسب ترین فصل برای سفر های خانوادگی و دسته جمعی است. به همین دلیل اگرشما هم این تصمیم را دارید که با شروع فصل تابستان سفر هیجان انگیز را شروع کنید، اما نمی خواهید که در گرمای تابستان اذیت شوید و ترجیح می دهید  به مقاصد خنک ایران سفر کنید، به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید.

مقاصد سفر تابستانی در ایران

برای یک سفر تابستانه در میان شهر های ایران، شما انتخاب های زیادی خوهید داشت. شما می تواند یکی از معمول ترین انتخاب های ایرانیان برای سفر را بر گزینید و به شهر های شمالی کشور در کناره دریای خزر سفر کنید و یا می توانید مقاصد معروف توریستی ایران را مانند شیراز، اصفهان و یا کاشان را انتخاب کنید. اما سفر به این مقاصد معمول و همیشه در دسترس، هدف این مقاله نیست.

شرکت اجاره ماشین سعادت رنت، با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه کرایه ماشین، اجاره خودرو با راننده و حضوری موثر در زمینه گردشگری، قصد دارد در این مقاله متفاوت ترین و البته خنک ترین مقاصد گردشگری و بکر ایران را به شما معرفی کند تا سفری متفاوت و خاطره انگیز را برای شما رقم بزنیم.

معرفی بهترین مقاصد سفر در تابستان

کندوان، روستای صخره ای ایران

شهر های شمال غربی ایران مانند تبریز، ارومیه و اردبیل جز بهترین مقاصد برای سفر در این فصل و فرار از گرمای تابستانی است. از میان ده ها مقاصدی که می تواند در این ناحیه از کشور پهناور ایران سفر کنید، پیشنهاد ما به شما سفر به روستای تاریخی کندوان است. این روستا از معروف ترین روستا های ایران است. این روستای صخره ای با آب و هوایی خنک در فصل تابستان، می تواند یک مقصد بی نظیر برای سفر های خانوادگی شما باشد.

آلاشت، بهشت گمشده ایران

اگر قصد دارید در طبیعت بکر ایران در فصل تابستان کمپ بزنید و شبی را زیر آسمان پر ستاره بگذرانید، پیشنهاد سعادت رنت به شما این است: همراه با دوستان خود برنامه ریزی کنید، وسایل کمپ خود را آماده کنید، لباس و کفش مناسب بپوشید، با استفاده از خدمات اجاره ون، به بهشت گمشده ی ایران سفر کنید. روستای آلاشت در مازندران تنها 4 ساعت از تهران فاصله دارد و می تواند برای یک سفر کوتاه مدت یک مقصد عالی باشد.

البته اگر قصد کمپ زدن ندارید و می خواهید از طبیعت لذت برید و کماکان از امکانات توریستی و اقامتی هم استفاده کنید، باز هم این روستا می تواند یک مقصد ایده ال، برای استراحتی کوتاه به دور از شلوغی زندگی روزمره برای شما باشد.

کردستان، مقصدی بی نظیر برای سفر تابستان شما

شاید بهتر بود که کردستان را به عنوان اولین مقصد پیشنهادی برای یک سفر بی نظیر تابستانه معرفی کنیم. این شهر جدا از آب و هوای مناسب برای سفر در فصل گرم تابستان، طبیعتی بی نظیر، دارای جاذبه ای تاریخی و فرهنگی بسیاری هم هست به همین دلیل برای سفر های دسته جمعی خانوادگی می تواند یک مقصد ایده آل باشد.

اگر تصمیم دارید که در تابستان 98 به کردستان سفر کنید، دریاچه زریوار یکی از مقاصد بی نظیری است که به هیچ وجه نباید دیدن آن را از دست بدهید. روستای اورامانات هم یکی از برترین جاذبه های طبیعی کردستان است. علاوه بر آن بسیاری از جاذبه های تاریخی مانند عمارت آصف سنندج و حمام خان اشاره کرد.

اردبیل، جاذبه های سرعین و دنیایی از جاذبه ها

آخرین جاذبه ای که در این مقاله قصد داریم به شما معرفی کنیم، شهر اردبیل است. این شهر همواره یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر در تابستان است. اردبیل و شهر های اطراف آن به ویژه شهرستان سرعین، دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری هستند که می توانند سفری خاطره ساز را برای شما به ارمغان آورند.

چشمه های آب گرم سرعین، جاذبه های داخل شهر اردبیل مانند بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، دریاچه شورابیل، پل پیر تقی، پل معلق مشگین شهر اردبیل از جمله جاذبه هایی است که باید حتما در این سفر تابستانه خود، از آن ها بازدید کنید.

این مقاصد از جمله معدود مقاصدی بود که در ایران پهناورمان می توانید به آن جا سفر کنید، اما شlا باز هم می توانید مقاصد دیگری را برای مسافرت های دسته جمعی خود پیدا کنید و برای آن برنامه ریزی کنید.

منبع: فرودگاه امام cip

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1273636