برنامه پیشگیری از اعتیاد با عنوان طرح کیان در لرستان آغاز شد

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان لرستان در نشست مبارزه با مواد مخدر گفت: منابع انسانی، منابع اصلی هر مجموعه اداری است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابتسام داشی گفت : منابع انسانی، منابع اصلی هر مجموعه اداری است لذا این منابع انسانی می‌تواند متأثر از عوامل بیرونی و درونی محیط کار، مشکلات خاص خودش را برای فرد به وجود آورد.


وی افزود: اگر این مشکلات که شامل (روانی، استرس‌های شغلی و... است) شناسایی نشوند و مداخلات به‌موقع صورت نگیرد، ممکن است به آسیب‌های جدی تبدیل شود که اثر این موضوع بر روی راندمان کار تظاهر می‌کند.

طرح کیان به‌صورت طرح در 13 استان کشور، شروع بکار نمود


معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی لرستان خاطرنشان کرد: برنامه پیشگیری از اعتیاد با عنوان طرح کیان به‌صورت طرح در 13 استان کشور، شروع بکار نموده و برای اولین بار در سال گذشته آغازشده که یکی از این استان‌ها، لرستان است.


داشی اظهار داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته با اداره تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان، میزبانی برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی سازمان بهزیستی را تقبل نمودند و بر این اساس حدود 4 ماه است با همکاری این اداره برای خدمات مشاوره‌ای و آموزشی اقدامات و برنامه‌های لازم را برگزار کرده‌ایم.


وی خاطرنشان کرد: بعد از اجرای این طرح‌ها و برنامه‌ها، برنامه‌ریزی‌های خاص را برای پیشگیری از اعتیاد خواهیم داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1273840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =