۱ نفر
۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
کودک آزار بوکانی دستگیر شد

ایرنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب بوکان گفت: عامل کودک آزاری که متهم به دست داشتن در پرونده کودک آزاری اخیر در این شهر بود شناسایی و با قرار تامین بازداشت شد.

حمید قدرت دادستان عمومی و انقلاب بوکان گفت: متهم بنا به رابطه دوستی که با پدر این خانواده داشته، بارها به منزل آنان رفت و آمد کرده و طبق گزارش واصله اقدام به آزار و اذیت جنسی طفل خانواده در حریم خصوصی کرده است.

وی افزود: به محض اطلاع از این واقعه دستور لازم توسط قاضی کشیک و در خارج وقت اداری صادر و متهم بلافاصله تحت نظر قرار گرفت و بازداشت شد.

قدرت اظهار کرد: برخلاف برخی اظهارنظرها در فضاهای مجازی متهم مربی آموزشی نبوده و هیچ مدرک مربیگری ندارد؛ ضمن آنکه فرد متهم کم شنوا بوده و به لحاظ معلولیت تحت پوشش اداره بهزیستی بوکان قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب بوکان با بیان اینکه تحقیقات هنوز ادامه دارد، اضافه کرد: حکم قطعی این فرد ظرف ۲ تا سه روز آینده صادر می شود و به اطلاع رسانه های و افکار عمومی خواهد رسید.

وی اظهار داشت: فرد متهم با دعوت پدر و مادر کودک به منزل آنان رفت و آمد داشت و با تحقیقاتی که انجام شد، هیچ گونه سابقه کیفری ندارد.

قدرت ادامه داد: با مشخص شدن مراحل تحقیقات اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت و افکار عمومی را از چند و چون قضیه آگاه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه خبرهایی که در سایت‌ها و فضای مجازی منتشر می شود صحت ندارد، افزود: رسانه‌ها باید از منابع رسمی و موثق از جمله دادگستری و دادستانی اطلاع رسانی کنند تا اطلاعات نادرست موجب تشویش اذهان عمومی نشود.

دادستان بوکان در ادامه اظهار داشت: فضای مجازی به صورت مستمر و شبانه روزی کنترل و رصد شده و در صورت وقوع هرگونه جرم، اقدامات مقتضی در جهت مقابله با آن انجام می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1274041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =