جلسات سراسر باخت استانبول چه سودی برای پرسپولیس داشت؟

بعد از گذشت چند روز از جلسات برگزار شده مسئولان باشگاه پرسپولیس در استانبول با گزینه‌های سرمربیگری خود حالا برای همه ثابت شده که این جلسات هیچ سودی برای باشگاه نداشته.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند روز پیش بود که ایر عرب به همراه سایر همکارانش در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس راهی استانبول شدند تا مذاکرات خود با گزینه های خارجی سرمربیگری پرسپولیس را انجام دهند. مذاکراتی که البته تا اینجای کار هیچ سودی برای پرسپولیس نداشتند. عرب و همکارانش در استانبول با گزینه های زیادی مذاکره کردند اما با هیچکدام به توافق نرسیدند. اوضاع به قدری در باشگاه پرسپولیس عجیب پیش می رود که حتی شنیده می شود مسئولان باشگاه بعد از عدم توافق با گزینه های خارجی، قصد توافق با افشین قطبی دارند. بدون شک الان این سوال برای هواداران پرسپولیس و البته فوتبال در ایران به وجود آمده که حاصل این جلسات برگزار شده در ترکیه چه بود؟ در مقابل ریخت و پاش هایی که بدون شک در آن چند روز در ترکیه اتفاق افتاد و از چشم خبرنگاران و هواداران دور نماند، یکی از اصلی ترین مباحث مطرح شده بود. در این گزارش ما در خبرآنلاین می توانید در خصوص چنین اتفاقاتی بخوانید.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1274143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    0 0
    کشور در حال جنگ نفس گیر اقتصادیه و اینها رفتند پی علافی. بعد از مردم چه توقعیه که حرف شما را باور کنند و برای شما بجنگند.
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    0 0
    چه نیاز به مربی، اینها وزیر ورزش، کمیته داوران، فدراسیون فوتبال رو دارند
  • نظر منتشریان AE ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    0 0
    شما نبین توی جلسه چی میگذره. شما ببین کیا رفتن جلسه برگزار کنن. چه انتظاری داشتین از خروجی جلسه این افراد؟ افرادی که دست نشانده وزیر هستند وزیر باید پاسخگو باشه
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    0 0
    نه ترو خدا ... این اقای قلب شیر این آقای افشین قطبی رو که یکهودر این مملکت پیدایش شد را به پرسپولیس مجددا راه ندهید...خدائیش دیگه حتی من مسابقات تیم محبوبم را هم دلم نمی خواهد ببینم که این آقا اسمش بالای تیم محبوبمه ... هرچندخبر آنلاین می دونم که به هردلیلی طرفدارشه و هواش رو داره حتی وقتی درتیمهای خارجی گند می زد مدام رصدش می کرد و ازش خبر می داد
  • ناشناس TR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    0 0
    اقامت در هتل 5 ستاره با کلیه امکانات در کنار ساحل برای اقایان که سود داشته
  • NL ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    0 0
    نه استیلی , نه دایی , دنیزلی چهارتایی .